sâmbătă, aprilie 11, 2009

Flirt. Nimeni nu mă crede.

Mâna vârâtă în portbagaj a scos din el un butoi de 5 l de Bucovina şi o pâine ninja, în formă de stea, cu susan, apoi l-a închis cu o cochetărie macho a degetului mijlociu.

Aproape că aş fi triumfat singur pe stradă, în acea sâmbătă după amiază, observându-mi siguranţa singur în oglinda dreapta, dacă în acelaşi moment de secundă, prin faţa mea nu ar fi trecut două gagici.

După părerea mea, două gagici foarte foarte bune. Eu înaintam, mă duceam acasă.

Şi atunci, self-esteemul mi-a crescut instantaneu, pentru că una dintre ele m-a depăşit uşor, aproape în reluare şi m-a traversat neregulamentar cu cea mai sexy privire posibilă de la o femeie, având în vedere cartierul în care mă aflam (în comparaţie, cu doi paşi mai devreme mă întâlnisem tot cu o femeie, cea de serviciu, care îmi zâmbise cu un alt fel de subînţeles, pentru că ştia că suntem nu 2, ci 3 la întreţinere şi urma să mă toarne preşedintei de bloc).

Deci gagica asta tip Sălăjan, brunetă, sâni, picioare, mi-a zâmbit de mi s-a evaporat jumătate din apă. Mă simţeam de parcă întreg universul îmi dăduse bineţe.

M-am uitat chiar şi în spate, ca în filme, să nu cumva să-mi iau vreo ţeapă şi să mă simt aşa pe nedrept. Nu era nimeni. Îmi zâmbise tocmai mie. Îmi flirtase drept în ochi.

Întărâtat de dorul de a mă lăuda, i-am povestit soţiei mele întâmplarea. Nu m-a crezut.



Snow Patrol - If There's a Rocket Tie Me to It

5 comentarii:

anadana spunea...

Cum nimeni?Eu te cred, verbiaj,si ma bucur pentru tine ...:)

PETISA spunea...

ma, da' numai gagici foarte-foarte bune iti fac tie cu ochiul! pai, cum sa te creada lumea... mai baga si tu una nasoala, cu negi pe nas, cu bube la gura si cu sanii lasati. ce zici, scrii o poveste despre asta? :)

robin spunea...

E, nimeni nu te crede, nimeni nu te crede...Da' poza de ce nu i-ai facut?

verbiaj. spunea...

ana, ma bucura bucuria ta

petisa, mai intai astept sa-mi faca cu ochiul un cos de pe obrazul unei doamne si ma pun la treaba

robin, data viitoare o rog sa stea si la poza sau sa ne facem impreuna, tinandu-ne de dupa gat.

Alina Zaharia spunea...

Ce zici maica acolosa? self-esteem-ul e un fel de bl-estem-ul, asa?