marți, octombrie 30, 2007

Captain's log.

Azi ce e, marţi?
Păi atunci să începem cu luni.

Ora de trezire: 8.30
Mic dejun: nu.
Ţigări: 0. Sunt nefumător. Pasiv - vreo 2.
Bănci în care am intrat: 4.

Fapte bune: 0
Apă băută: 0 ml.
Pepsi: 1,5 l

Prânz: ciorbă de porc cu gust de apă; porc la cuptor + garnitură de orez
sârbesc, cu gust de aer.

Faruri stricate la maşină: 1.
Bătrânici inofensive traversate prin amabilitatea cotului: 0
Cină acasă: mâncare de fasole verde cu carne de porc şi cartofi
prăjiţi, 1/2 eugenie, 2 minicroissante, 3 turte dulci, o banană.
Pagini citite: 0

Minute petrecute în faţa tv-ului: 15.
Filme văzute la calculator: 2 (Volver şi Chungking Express).
Dinţi spălaţi: majoritatea.
Minute de activităţi matrimoniale: confidenţial.
Somn declanşat la 2 AM.
Sforăituri: cine a stat să le mai numere?

Cartea pe care n-am citit-o...



Şi bătrânica neajutorată despre care vorbeam.

23 de comentarii:

alexedi spunea...

Of... 8.30... ce incantare!

prietene verbi, iti dedic o a doua bunica ravisanta, poate v-ati cunoscut, nu stiu. RAVE NATION! :))

http://www.dailymotion.com/video/x245l2_mamie-techno

piatra fara nume spunea...

vreau si eu tricou din ala.
nu te superi ca am ras isteric, nu?

verbiaj. spunea...

alex, am urlat de ras! s-a aburit monitorul de la pasiunea cu care mi-am exprimat buna-dispozitie!

yume, ai dusmani de vrei sa-i intampini cu mesajul respectiv? te vezi ducandu-te la sedinta de la serviciu imbracata asa si asezandu-te langa sefu al mare?

piatra fara nume spunea...

da. :)

pantacruel spunea...

ma,oameni buni,
voi nu sunteti normali la cap, ma...


verbi, esti genial! atat.

alexedi, am ras si iti raman dator cu un bilet la radiohead (!) in primavara. (un bilet de tramvai, am vrut sa zic)

yume, despre ce tricou vorbesti? vreau sa vad!!! :))

pantacruel spunea...

gata l-am vazut.
tricoul.
sunteti sonati,
m-am lamurit :)

verbiaj. spunea...

panta, ba tu esti. alege-ti tu, ce.

alexedi spunea...

In primavaraaa???

(eu auzisem, semivag, ca avem radiohead in vara la Bestival 2)

pantacruel spunea...

alexedi,
eu am auzit ca in primavara,
cand isi incep turneul european.
si cum romania a devenit parte din europa...
nu-i asa?

eu asa stiu si asa SPER!

pantacruel spunea...

verbi,
ba tu esti.
genial. atat!
:)

alexedi spunea...

da, numa ca e partea finala din europa. in orice caz, deja am doua surse ca vin, o mai astept pe a treia si apoi.. primul la poarta.

verbiaj. spunea...

radiohead ar fi un vis. o sa ne vedem cu totii acolo daca vin.

Unknown spunea...

Pantacruel, Verbiaj nu va mai jigniti atat.
Genialilor.

alexedi spunea...

chiar, ce fain ar fi sa se cunoasca blogoclubul la radiohead. o, o, o. gata, imi fac un tricou, o sa scrie "păi," pe spate :)

pantacruel spunea...

dedes,
matale nu gusti?
radiohead?

verbiaj,
alexedi,
ne vom vedea acolo desigur
dar coada va fi de 5 km, daca la muse a avut 1,5 km.
deci vom avea timp de vorbe cacalau pana la primele acorduri

alexedi spunea...

eu voi campa.

cronicaru' spunea...

ai putut Chungking Express, ne e de ajuns, nu ne mai intereseaza nr minutelor dedicate activitatilor matrimoniale. bravo, altii au la activ 2 rateuri. Chungking Express nu activitati matrimoniale, sa ne intelegem.
despre volver nu discutam. e prea bun

verbiaj. spunea...

cronicare, eu credeam ca daca zic ca am dedicat activitatilor matrimoniale peste 2 minute o sa fiti toti invidiosi. asa ca n-am mai zis.

pantacruel spunea...

poftiti la film!
pe
www.pantacruel.blogspot.com
:)

Aky spunea...

Domnule von V, poate certa-ma-vei, dar vreau sa-ti spun ca am fost la dintzolog azi. Sunt cuminte, merg benevol si doar arar musc dentista de deget, din instinct. Azi mi-a anesteziat jumate de obraz, zambeam intr-un colt si-mi atarna buza ca unui lup harsit prin batalii Deconcertanta senzatie, sa infigi dintii in propria carne si sa nu simti nimic, sa nu te doara, sa realizezi ca ai putea musca din tine (tu sau altii) pana la sange, ai putea taia, si n-ai simti fir de durere.
M-am gandit ca ar fi fain de trecut in log-ul anumitor zile: "Dureri incasate in tesuturile moi, de la oameni dragi (singurii care chiar ne pot rani), vorbe, ganduri, amintiri care au taiat pana la sangele sufletului: zero. N-am simtit nicio durere, adica". Pana una alta insa, flit-ul dentistului nu mi-a alinat vreodata decat durerile de gat si tendinta de a-i musca mana.

Unknown spunea...

Genial... am ras cu lacrimi!! "Dinti spalati: majoritatea", asta a fost chiar funny!!

Anonim spunea...

Te trezesti tarziu, domnule :D iar batranica... se vede ca urmareste comedie de limba engleza :)) . And... hallo... farmazon is back in business ;)

verbiaj. spunea...

farmazon is back for good! yeah!