marți, octombrie 02, 2007

Ajutor!

Bună seara.
Reconstruiesc din temelii un nou playlist
pentru domnia mea.

Mă obligaţi să apelez la bunăvoinţa dvs. rafinată.

Aruncaţi în căciula milei mp3 playerului câte
două recomandări de fiecare (artist plus piesă).

Ca să am şi eu ce asculta pe stradă, printre
subsuorile autobuzului, în barca Cişmigiului,
în uzină, la preludiu, în librărie, înainte de examen,
în timpul lui, după el, în trafic, când scriu, când citesc,
când vreau să-mi aud bătăile inimii,
când am chef să înjur sau să scuip plictiseala ca pe
o pastilă amară.

Am început deja eu însumi: Muse - Endlessly şi
Massenet - Meditation (Thais).

PS. Rezultatul va fi publicat tot aici, ca să se înfrupte
toată lumea. Lăcomiţi-vă, aşadar!

62 de comentarii:

Anonim spunea...

Natalie Merchant - My skin, Katie Melua - Just like heaven

verbiaj. spunea...

Bifat şi mulţumesc.

Aky spunea...

Seara frumoasa, Verbiaj. Nu-ti fie cu banat, toate lucrurile bune sunt (cel putin) trei:

Katie Melua - I cried for you (multam, anonime, si eu)
Bajofondo - Perfume
Hinder - Lips of an Angel

PantaCruel are un florilegiu destul de.. minunat.

pantacruel spunea...

draga verbiaj.
cum se potrivesc toate.

tocmai iti recomandam pe blogul meu sa asculti neapart o firmatie (despre care spuneam ca este cea mai apreciata pe partea video, cea a povestii transmise). e vorba de islandezii de la 'sigur ros', de care mi-a adus aminte numitul aky

tocmai iti recomandam nebanuind ca pe blogul matale tocmai asta ceri. muzica noua!
nu ca e haioasa?

asadar: SIGUR ROS (glosoli)
si un... SUEDE (still life) Obligatoriu!!!(ca tot vine sambata solistul brett anderson la bucuresti in deschiderea muse)

astept sa vad lista! ma voi infrupta si eu ca un flamand din ea!

o idee trasnet
verbiaj este doar unul! :)

PS deci nu uiti
1. SIGUR ROS (glosoli)
2. SUEDE (still life)

piatra fara nume spunea...

cam greu de ales.

Muse - Thoughts Of A Dying Atheist
Pink Martini - City Of Night
Goo Goo Dolls – Iris
The Killers - All These Things That I've Done
Sydney Bechet – Summertime
Prokofiev – Dance of the Knighs (Romeo and Juliet)
Placebo – The bitter end

pantacruel spunea...

yume,

dumneata trisezi...
si noi avem atatea melodii pe care abia mai suportam sa le tinem in noi. simtim nevoia sa le dam pe goarna, dar... sa nu-l blocam de tot pe bietul verbiaj :)

oricum lista ta este nemaipomenita.
negresit ne vom schimba toti playlistul cu ocazia asta.
cine oare va putea rezista tentatiei?

piatra fara nume spunea...

pai, m-am bazat pe faptul ca ma veti ierta, imi pare rau n-am vrut sa abuzez. da, parca a zis stapanul blogului ceva de lacomit, am retinut doar verbu, n-am mai fost atenta la context.
iti mai spun si de altele daca vrei, da pe blogu tau ca suntem oaspeti la verbiaj si nu-i frumos.

pantacruel spunea...

yume,

pe blogul meu te rog sa te simti ca acasa.
mai ales ca sunt la inceput de blog si am nevoie de clientela fidela... si rasata.
maine voi pregati o cafeluta express si pt dumneata.
speciala.

si cred ca nici verbiaj nu se supara asa tare de oaspeti...

Anonim spunea...

prea devreme pentru ganduri profunde, insa niciun moment nu poate fi nepotrivit pentru muzica, asa ca...
Debussy - Par les rues et par les chemins(iberia), Suita Bergamasque, Deux arabesques
Lhasa - albumul 'La Ilorona'
Norah Jones - come away with me :) - pentru zile ploiase afara si inauntru
Isaac Albeniz - Suite espanola
si... ah, nu ma pot abtine! led zeppelin :D

Unknown spunea...

Cand vad atata seriozitate la Pantacruel & Co. cu greu ma pot abtine sa nu-ti recomand ceva muzica de suflet, de sufletul Rahovei si Ferentarilor.
Iata doua piese de sufletul lui Dede, iertate sa-i fie pacatele.

leonard cohen -dance me to the end of love
paco de lucia- tango flamenco

cinesseur spunea...

buna dimineata,

ma voi limita la doua propuneri asa cum ti-e dorinta:

Lata Mangeshkar - "Wada Na Tod"
Stelios Kazantzidis - "Ena Sidero Amaneno"

riii-zpekt :)

P.S.: vad ca e o epidemie de... Muse. o fi de vina concertul ce se apropie?

verbiaj. spunea...

seara sau după caz, ziua bună tuturor.
aky, nu-i aşa că e frumos să punem cap la cap toate deserturile noastre intime? Sunt piese care ne-au făcut să simţim ceva, la un moment dat. Iar eu arhivez toate clipele voastre de bucurie la mine pe blog.

pantacruel, MĂ MIR că te-ai abţinut. mă aşteptam să-mi verşi vreo 200 de albume dintr-un foc :)

yume, cam greu de ales, dar ai ales. lasă, om face noi şi partea a doua din povestea asta...

trestie, nas rafinat! cred că şi ţie alegerea ţi s-a părut infernală, dar mi-ai strecurat ritmuri contradictorii, să se umfle playlistul în pene.

dedes, muzica ta o să mă îndoaie, îţi mulţumesc, prietene.

Djer, doi artişti despre care n-am auzit nimic până acum, iertată-mi fie ruşinea. apropo, nu sunt fan muse, dar piesa pe care mi-am ales-o singur e chiar de excepţie.

gracias all, când voi asculta muzichia asta cu ştaif mă voi gândi inevitabil la fiecare dintre voi.

lista rămâne deschisă.

alexedi spunea...

Draga Verbiaj,
O sa suntez limita impusa, in virtutea incheierii "lacomiti-va". Nu ma lacomesc, dar zic ca un "3 de la 1" nu e o povara prea grea.

Indraznesc sa iti trimit pe gmail 3 fixuri de-ale mele, sa le repezi direct in player :)

1. Metallic Falcons - "Pale Dog"
noaptea ielelor

2. Jay Jay Johanson - "Lychee"
melodrama

3. Final Fantasy - "Song Song Song"
jocul

de la alexedi pt verbiaj.

runbaby spunea...

greu, greu cu doua :). ma conformez (si le trimit si pe mail ca sa nu sapi dupa ele):

1. Noir Desir - Le vent nous portera (pentru versurile mesterite - Je n'ai pas peur de la route/Faudrait voir, faut qu'on y goûte - care sa te insoteasca pe drumurile tale si pentru melodia sprintara)

2. The Source feat. Candi Staton - e melodia de final de la Sex and the City (finalul serialului, that is), e foarte energetizanta si pozitiva si reassuring, nu stiu cum sa zic

Hope you likey :).

verbiaj. spunea...

alex, deja le-am ascultat si sunt superbe, le simt cum imi curg prin vene

runbaby, tu ma obligi sa nu-mi mai dau niciodata castile jos din urechi.

Aky spunea...

Doamne feri de treaba si chef de munca azi! Bless thee all.. infig branula mai adanc in vena si va degust, inchinand cate o gura de mate fiecaruia.
Verbiaj, Sir.. multzamesc. Te referi la "deserturi" intime, nu desherturi,sper, caci ce se intampla aici e o bogatie.
Dedes - declar public, nu te stiu, inca nu te-am amusinat detaliat.. dar ai amorul meu etern!
N-am voie sa mai pun piese, asa-i? :( Zi splendida sa aveti, cinstiti Boieri!

Alexandra Tomas spunea...

Indraznesc si eu sa-ti fac cateva recomandari. Iti dau mai multe ca sa ai de unde alege. :)
Bruce Dickinson-Tears of a dragon(heavenly)
Jethro Tull-Mother Goose(funny si cu multe sunete vesele)
Ozzy Osbourne-See you on the other side
Robbie Williams-The road to mandalay (asta te unge putin pe suflet apoi te face sa te simti happy)
Deep Purple - Perfect strangers
Blackmore's Night - Castels and dreams (ca sa te gandesti putini la domnite si menestreli)
The Cure-Friday i'm in love (melodie care te inveseleste numai vinerea; asta daca vineri iti pare ca e in fiecare zi)
Sper sa-ti placa :)

verbiaj. spunea...

aky, deserturi, da, cu s de la soacra (desert si soacra puse alaturi... nu prea merge :))

alexandra, ai indraznit cu folos. chiar ca facem cel mai nevazut si mai neauzit playlist din lume!

mitica spunea...

Gasesti pe torente 2 masive: "top1000" si "top2000" cu cele mai bune melodii din ultimii 30 de ani, in total cam vreo 7 Gb. Spor la download.

mitica spunea...

ENYA-Celtic Woman - Orinoco Flow

Anonim spunea...

"ay mi cuba", buena vista social club
:)

alexedi spunea...

bai! scoate limita aia, ca nu mai suport! prea restrictiva, desi am incalcat-o deja :)

Aky spunea...

Domnu' Verbiaj,care ai provocat atatea endorfine la populatia cititoare, mi-a zis Kolonelul undeva ca nu-s magar.. da mi-s.. ca nu ma pot abtine. Bate-ma, spanzura-ma de urechi.. da' am voie sa spun ce ti-am trimis pe mail?! Alexedi, unde-i berbecu sa spargem bariera?

Unknown spunea...

Conjure One- Tears for The Moon
Lacrimosa- Ich verlasse heut dein hertz

.

Unknown spunea...

Nu m-am putut abtzine...iertare...am mai pus cateva melodii....


Tenacious D-Fuck Her Gently
Dan Spataru-Pentru ce iti pare rau
One Republik-Apologize
Billy Talent- Standing in The Rain, Nothing To Loose
The Streets-Dry Your Eyes
Stone Sour-Through The Glass
Oystein Sevag- Painful Love
System Of a Down-Chop Suey
Antiloop-Nowhere To Hide
ATB-Let You Go
Seal-Love's Divine
Tic Tac Toe-Ich find dich sheisse
Faihless- Insomnia

verbiaj. spunea...

Mitica, daca ma apuc sa downloadez 7 GB ma trezesc cu mascatii si ninjacii la usa. Thx for enya

Carolina, daca viata ar fi ca melodia asta...

aky, dezlantuie-te, prietene!

ioana, i-ai depasit pe toti in recomandari, detii recordul pana acum. ceea ce nu e rau deloc.

Anonim spunea...

Skye - Feel good
Katie Melua - If you were a sailboat
Morcheeba - Gained the world

Anonim spunea...

Dinah Shore - April in Paris
si Buddy Guy - One Room Country Shack.

Pentru Verbiaj, de la Kolonel Voiculescu

Aky spunea...

Uraa ! Traiasca Verbiaj ! O salata cu cele mai diverse trufandale:

TEMIPE - Arva asszony
GOTAN - Nephelis Tango
DEAD CAN DANCE - Fuaelo (si orice altceva din cei trei mentionati)
MOZART - Concertul pt pian si orchestra nr 9 + 17
TARTINI + HANDEL - fara numar..
CLANNAD - I will find you
ROBERT CHEEESE - She hates me :)

(dau si pe mail cand descopar cum sa nu mi se intoarca, buf!)

alexedi spunea...

Ei, ce sa mai, eu trec direct la albume, nu mai stau la discutii. Le bagi la descarcat. In acelasi timp imi exprim si eu disponibilitatea de transfer, desigur.
Deci:

Arcade Fire - 'Funeral'. Culmea, plin de viata (si ma striga si pe mine intr-o melodie).

Antony and The Johnsons - 'I Am A Bird Now'. Are el problemele lui, da vocea e colosala.

Bellman - (inca nu are nume, melodii pe situl lui).

Efterklang - "Tripper" (cauta alexedi pe trilulilu si asculti 2 piese).

Exit Music- 'Songs for Radio Heads' (coveruri RH, unele super, altele ratate, dar interesant per total).

Gus Gus- 'This Is Normal' (vechi da bun).

Final Fantasy - 'He Poos Clouds'.

Cocorosie - 'The Adventures of Ghosthorse and Stillborn'. Doua surori nebune.

Mercan Dede- 'Seyahatname' si 'Journeys of a Dervish'- transcendent, ravasitor.

Metallic Falcons - 'Desert Doughnuts'- povesti din pustiul american.

Max Richter - "Songs From Before' si "The Blue Notebooks" (superbe, parca asisti la scrierea unui roman)

Postal Service - "Give Up". (impecabil dpdv gramatical :))

Sigur Ros - 'Agaetis Byrjun', ( ), 'Takk'. paradis, pierdut, regasit.

Sublinear - 'Pinned Beneath the Boiling Sky', Lynchian (descarci gratis de pe netlabelreview.com).

Gata pt azi!!! Ca mi-a venit a patra scrisoare (oricum tot plescoiul de mai sus e printre traduceri - e deschisa pagina de la 8 :))

ALICHI BONBONDEAUN!!!

alexedi spunea...

Desigur, sa nu uitam ca de vreo 2 saptamani a aparut noul material PJ Harvey, "White Chalk".

verbiaj. spunea...

Fratilor, mi-ati dat de lucru. M-ati promovat la rang de DJ. Declar inchise jocurile veseliei, ca in ritmul asta ajungem la vorba lui mitica: ia si tu top 5.000 cele mai bune piese din antichitate pana azi. Va dati seama ce editie speciala o sa scot? Ma intreb: cat mi-ar fi luat sa cumpar cu drepturi de autor toate piesele astea? Trebuia sa sparg o Banca. Cu bine, amicii mei. Deja am cateva obsesii muzicale in urechi, datorita voua. Dupa ce le voi asculta voi face un top 20 countdown.

Florentina spunea...

Refuz sa ma conformez :) daca am vazut postu' tarziu, din motive obiective, nu inseamna ca nu poci shi eu pentru ca sa contribui cu ceva la desfatarea sufletului tau :)) So, iata ce propun si ce-mi place mie in ultimul, actualul si viitorul timp:

Ah, si nu te gandi ca scapi cu vreo doua melodii, ca nu-i chip :)) Si unele-s mai siropoase, da' io sunt fetitza :))

Anais - Mon coeur

Cali - Elle m'a dit

Mick Jagger,Dave Stewart - Old habits die hard

Gary Cooper, Dave Stewart - Darkness of your love

Superbus - Butterfly

Damien Rice - The Blower's Daughter

Life is Beautiful Soundtrack - La Vita E Bella

Vanessa Paradis - Walk on the wild side

Benabar - Porcelaine

Si hai ca ma opresc aci, ca simt ca abuzez de spatziul virtual al verbiajului :)) daca intampini dificultatzi in gasirea lor, ma oblig sa tzi le furnizez in forma mp3 :))

alexedi spunea...

il am, desigur. PJ adica. de la un amic. nu divulg sursa :))
auzi verbi, pai nu ziceai ca nu e concurs? acu pui toti benefactorii intru invierea playlistului in tensiune. o sa ne sfasiem intre noi!
iti dai seama ca o sa urmeze si talkshow-ul cu scandal si jocuri de culise, moderat de leonard miron
:)))

Anonim spunea...

kal ho na ho. indian. habar n-am cine cântă sau dacă e copiat, dar m-a surprins plăcut. dacă vrei ţi-l trimit în contrapartidă la ideile bune furate dupe acest post.

verbiaj. spunea...

Doamnelor, domnilor, acest efluviu de simpatie ma onoreaza. Imi fac post de radio "verbiajestino".

maria spunea...

nuy pot 2. merge si 3?
don mclean - vincent
florin chilian- chiar daca
no doubt- don"t speak
alege tu

verbiaj. spunea...

le-am ales pe toate, mersi :)

Anonim spunea...

Pentru ca am vazut ca asculti Silent Strike,iti recomend si eu 2 melodii din sufletelul meu mic:

1.Trentemoller - Miss You
1. Pig and Dan - Cured

Pe a 2-a imi permit sa ti-o trimit pe mail ( e unreleased version si sa nu mai dai la nimeni ! )

alexedi spunea...

chibreta!
astia sunt aia cu thou shalt always kill?
pai vreau si eu! te rog mult!

Anonim spunea...

Pentru ca Yahell!Mail nu vrea sa-mi ataseze niciuna dintre melodii,te las pe tine sa cauti :

Trentemoller - Miss You
Thirteen Senses - Into The Fire

P.S.: Imi pare rau ca nu am cum sa-ti trimit Pig and Dan - Cured ,era un remix de exeptie al melodiei Lullaby.

P.S.2:Ah da,tocmai mi-am dat seama ca trebuie neaparat sa asculti si melodia din filmul Reqviem for a dream - Summer Ouverture ( cauta pe trilulilu cel mai bine,vezi sa nu fie orchestral version ca e mai dura )

Anonim spunea...

@alexedi, nu cred ca stiu despre ce vorbesti.Pid and Dan- Cured e un remix al melodiei Lullaby,dar exceptional!! Dai un add pe messenger daca o vrei :)

alexedi spunea...

PROMIT ca am terminat cu asta:
Kronos Quartet si Mogwai: "Tree Of Life"
De pe coloana sonora a filmului "The Fountain".
Pe gmail.

Aky spunea...

In asa faina companie, indranesc si eu inca niste firimituri.. Dead Can Dance, Rajna, Clannad, Secret Garden, Gregorian Chill Out.. si gata, sa nu ma spanzurati de urechi.

Aky spunea...

Stiu ca m-am repetat, dar ma refeream la "tot". Pun la dispozitie tot ce am, daca zice distinsa gazda pe ce adresa prefera.

verbiaj. spunea...

Mai oameni buni, voi mi-ati dat tot ce e mai frumos, nu stiu cum m-as putea revansa, zau...

alexedi spunea...

verbiaj, nu trebuie. lucruri care se dau. atat.

Aky spunea...

Sir Verbiaj, rasplatesti savurand si bucurandu-te. Stii vorba ceea, plesneste un drac cand rasare un zambet ;)

Alexandru Zaharia spunea...

Doua melodii de pe iPod-ul meu care nu primesc NICIOADATA "skip": Faithless - Reverence (pentru filosofie) si Just Jack - No time (pentru adevarul din ea)

oana spunea...

si eu si eu...stiu ca mai e loc si de mine...
joey de francesco & danny gatton-fine
keith jarret-koln concert
marcus miller-frankenstein
eric clapton & tracy chapman-gimmie one reason
gata :)

Horea Mihai Badau spunea...

super-ideea!
particip si eu:

catherine feeny - mr. blue
si
alla pugacheva - arlekino
si...de trezit dimineata:
e.m.i.l - 1000 de dorinte
:)
super-ideea! as lua si eu din piesele postate aici, ca imi fac ucenicia de dj in club a, dar ma abtin.
numai cu acordul celor care le-au postat:)

verbiaj. spunea...

Va multumesc tuturor pentru mostrele de Rai pe care le-am gustat. Am tot adunat zilele astea piesele vostre preferate. Cand o sa fie gata CD-ul o sa anunt. Cine va dori o copie va trebui doar sa-mi dea adresa postala pe mail si se va rezolva. V

Anonim spunea...

stimabile, eu vreau sa vad si ce efect a avut muzica daruita de cititori-iubitorii blogului tau. deci? eu tot astept o noua insemnare. macar acolo, una mica. o mostra de bine :)

Aky spunea...

Dada, ca bine zice Trestia (in fundal se aude Ver-bi-aj! Ver-bi-aj!)

verbiaj. spunea...

Oameni buni, aseara mi-a venit ideea sa pun cate o piesa pe zi pe blog, ca le-am strans aproape pe toate. Va spun, sunt numai piese una si una, niciun rateu. In seara asta incep serialul si o sa scriu si 2-3 randuri inspirat de piesa in cauza. Acum ma retrag in campul muncii.

alexedi spunea...

ce fain. posturi pe doi ani, toate frumoase ca un cantec :)

verbiaj. spunea...

Muncesc si ascult la casti, nici n-aveti idee cat de mult ma bucura ce aud. Adica aveti idee. Impecabil...

Anonim spunea...

se poate si-un ulver, 'waltz of king karl'?
:)

verbiaj. spunea...

Orice e posibil.

maria spunea...

eu astept postul de radio, sa stii :)

verbiaj. spunea...

Maria, am păstrat o copie a CD-ului pentru tine.

monsoux spunea...

hors concours: Depeche Mode - The Dead of Night si Blonde Readhead - Elephant Woman