marți, august 26, 2008

Ştire cu împerechere de romi, 20 într-o căruţă. Deşi era cald.

Pe scurt:
La unu îi place fete frumoase băieţi frumoşi, uni s-a dat în paraşute, mai şi-a luat îngheţături suc, cum e fetele de aici - e multe rebuturi, cam ţinute la ţară în casă şi nu ştiu prea multe şi nu sunt cum vroiam noi să fie, târgul e frumos, dar nu prea, căruţe şi atv-uri, e cam scump toate da se merită, sînt berea caldă sînt sucu cald, mormane de gunoaie şi altele, precum distracţie maximă.

Balci de balci
Încărcat de argestv

Da, Cronicaru' a găsit o comoară jurnalistică.

19 comentarii:

Unknown spunea...

genial omul in maieu albastru.
e clar, nici rebuturile nu mai sunt ca alta data.

verbiaj. spunea...

da, asistam neputinciosi la o amestecare a tiribombei valorilor.

cinesseur spunea...

am retinut un verb de ultima generatie: a revergora. autorul lui trebuie identificat cu nume si prenume pentru a putea fi creditat peste vreo 20 de ani, cand DEX-ul ii va retine creatia.

verbiaj. spunea...

djer. in dex va scrie asa - "a revergora" - a scula din morti o gagica lesinata de caldura (autor: unu cu maieu albastru).

pantacruel spunea...

nu pot sa cred ce am vazut. si auzit.
parerea mea este ca filmuletul acesta poate triumfa la orice festival de scurt metraj din lume. este fara cusur in naivitatea lui. si cum este montat si cum este filmat si mai ales cum este vorbit si prezentat de "realizatori".

fara de egal. umor pur 100%. natural, de la sursa :)

Aky spunea...

Reactie unica: Doamne pazeste!

Ori noi, ori ei, sunt extraterestri, de pe aceeasi planeta nu cred ca venim.

Anonim spunea...

Si ei sint ai nostri. Am mai scris si la Demaio: statistic avem o tara 50% rurala-50%urbana.(aproximativ)
Ce e mai tragic e ca probabil peste 50% din aia din urban sint abia coboriti din tiribombele alea.
Si atit ii duce capul, chiar daca au schimbat caruta pe metrou sau - si mai tragic - bemveu!

Anonim spunea...

Cocalari reloaded! De data asta de la tara.

pantacruel spunea...

am vazut din nou "stirea" si m-am imbolnavit de ras. ma sufoc!
e fabuloasa!

verbiaj. spunea...

panta, ar fi cel mai tare trailer al unui documentar de pe animal planet (imperecherea romilor, comunicarea la nevertebrate etc)

aky, deci daca vrei sa vizitezi o planeta noua te duci la anul pe 15 august la balciul din arges si te dai in nava spatiala numita tiribomba

white wolf, bine punctat. la anu ma angajez mecanic la tiribomba. voi sti ce sa fac, iar stirea va fi si mai bubuitoare.

alk, erau si pitzipoance in calduri. la propriu.

Taner spunea...

ăla zice aicişea cum zic alţii plm :))

innuenda spunea...

Acum, iar o să ziceţi că vă întristează opinia mea, dar mie îmi opreşte ceva râsul în gât.

Da, e amuzant momentul, dacă vrei să fii sarcastic! Dar măsurăm oamenii ăştia cu ocaua greşită. A noastră.

Protagoniştii momentului comic nu au şcoli. Muncesc poate câmpul, cât e ziua de lungă. Au bucurii puţine.Cum ar fi bâlciul de Sânta Mărie.Nu au spectacole de lasere, striptease cu Chippendales, concerte Metallica şi alte normalităţi de-ale noastre.

Am urmărit cu atenţie oamenii din video. Şi am văzut la toţi, absolut la toţi, bunul simţ al omului simplu. Reţinerea omului de la ţară surprins de evenimente de la oraş. Respectul faţă de omul învăţat, în speţă reporterul din faţa lor. Emoţiile.

Poate nu ştiu gramatica limbii române, dar e plin Bucureştiul de doctoranzi care scriu "să şti" , "să fi", "să nu şti", "ochii albaştrii" ş.a.m.d. Abia ăştia mi se par de ştire bombă.

Copiii de rom nu au nicio vină că în familia în care s-au născut şi care nu-i trimite la şcoală, "îngheţata" primeşte pluralul "îngheţături".
Cât despre "Ei este" cu varianta, mai rară ce-i drept, "el sunt"...e lumea plină. E urmare a şcolii care se face la sate şi comune. A programelor de educaţie dezvoltate acolo...

În fine. Ştirea e de râs. De râsu'-plânsu'.

cronicaru' spunea...

@innuenda - mai sa-mi vina o lacrima in coltu ochiului cand am citit comentariul tau referitor la ocaua stramba. Daca imi permiti, as avea si eu ceva de adaugat la spusele tale:
- cand spui ca oamenii muncesc poate campul cat e ziua de lunga te refereai la magraonul ala umflat care flutura o cheie de bemveu si se gandea la gagicutele venite la targ?
- sau la ala de numeste fetele rebuturi ca asa a auzit el ca tre sa procedeze cand vrea sa faca o aroganta, sa faca misto de alea de la tara? ca sunt tinute in casa si nu cum voiau ei sa fie
- sau poate ala cu ochelarii de soare pe cap care ba zice ca-i frumos, ba ca nu-i frumos, si se scarpina cu cheia de la masina in cap?
- la aia ai vazut tu bunul-simt al omului de la tara?
- retinerea omului de la tara ai vazut-o tot la aia de nu mai stiau cate lanturi, chei, ochelari sa-si mai atarne?
in rest ai dreptate
ai vazut ca nu te-am intrebat nimic despre autenticul taran roman ala cu imperecherea romilor.
sau tu ai facut misto????

innuenda spunea...

Cronicare, nu am făcut deloc mişto. Le-am luat apărarea pe bune! În sensul că protagoniştii ştirii sunt oameni de la care eu nu am aşteptări să aibă vreun discurs. Mă aştept deci la umor involuntar. De aceea nu mi se pare vreo bombă de presă.

Mai bombă mi s-a părut materialul cu reporterul acela de la TV Neptun care spunea despre o fată că avea o cicatrice pe mâna stângă a lui taică-su.

http://www.youtube.com/watch?v=eohSezZQiV8

E drept că nu am observat cheile de la BMW. Dar nu magraonu ăla, cum îi zici tu, făcea deliciul materialului.

Iar puştii cu rebuturile...făceau doar pe teribiliştii cum se pricepeau şi ei mai bine. Oricum, mai cuminţi decât nişte beizadele de oraş.

Eu îmi menţin impresia că oamenii de la ţară, oricât de modestă le-ar fi condiţia, au o doză în plus de respect şi una în minus de obrăznicie.

verbiaj. spunea...

innu, mie mi-ar placea sa avem andrew minune dintr-astia http://verbiaj.blogspot.com/2008/05/andrew-minune.html

innuenda spunea...

Ţi-am răspuns la Andrew Minune. Mulţam de moment!

verbiaj. spunea...

innu, ma bucur ca ti-am mai alungat gandurile rele :)

verbiaj. spunea...

si, apropo, sfasietoare piesa pusa de tine pe blog, mai pastreaz-o acolo o zi, ca sa am unde sa ma intorc s-o reascult.

innuenda spunea...

:)Deal!

Oricum, dacă vrei să o mai asculţi după ce o voi schimba, o găseşti pe trilulilu.ro. Chiar şi eu mi-am salvat-o la favorite audio, în contul cu muzicile mele de pe trilulilu.