joi, noiembrie 22, 2007

Ceva cu P.S.

Dă-mi doar o veioză cu bec slab, un pat cu aşternuturi curate,
o noapte care nu se mai termină; dintre cele bune, dă-mi o carte
la întâmplare, dintre cele rele dă-mi nimic.

nu sunt pretenţios, mănânc doar o felie de unt cu dulceaţă de căpşuni
şi ceai mare de fructe; lasă-mi pe pat un caiet şi un stilou cu cerneală
lividă.

nu uita să-mi aduci acea oboseală plăcută, rudă cu lenea; vreau să respir
peste ea şi s-o sting cu somn.

iartă-mă, am uitat să-ţi cer muzică şi surdină. sunt minunate împreună,
ca fel principal şi garnitură.

fata asta de lângă mine are fular blond şi mâini îngrijite, se unge cu uleiuri
parfumate ca s-o simt lângă mine când dorm. s-o adulmec cu ochii închişi
şi să visez primăverile de dincolo de blocuri.

dă-mi-o şi pe ea, ca să zic şi eu că am fost fericit măcar o dată în viaţă.


P.S.
apropo, dacă ai vreo muncă fizică de făcut, te implor, nu-ţi aminti de mine.
uită-mă sub un cireş înflorit sau părăseşte-mă în altitudinea unui cais.
am pretenţia că mă cunoşti.
nu m-am schimbat.
mă caracterizează plăcerea incomensurabilă de a sta.

9 comentarii:

Aky spunea...

Si mai da-i Doamne vopsele, si hartie chinezeasca..

verbiaj. spunea...

Amin?

verbiaj. spunea...

Nu stiu, intreb...

alexedi spunea...

verbiaj, desi nici eu nu ma prea impac cu miscarea si bidineaua, jur ca eu cu tine as zugravi zece case. dupa aia am admira opera, eu cu o tigara in coltul gurii, dumneata poate cu un sandvis de la cea doamna cu fular blond. Eu as zice un 'Mda...' Pufff.

verbiaj. spunea...

alex, ne facem zugravi, scriem citate ascunse sub primul strat de vopsea.

offtopic care oricum nu e un topic in postul asta, auzi poanta de la tamango>
maria, eu cred ca zorro era tigan de-al meu.
cum asa, mai, tamango?
pai se scrie cu doi de r

k. spunea...

impartasesc 'plăcerea incomensurabilă de a sta'. si pe celelalte, de fapt.

verbiaj. spunea...

putem sa stam in grup. sa ne topim de lene si de somn, caisi si ciresi sunt destui.

pantacruel spunea...

stati ca si-a revenit
magul!
magul verbiaj, cine altcineva?!

Aky spunea...

Nix topire de lene. Cand stai degeaba creierul nu elibereaza dopamina si serotonina (hormoni ai fericirii) iar dendritele se atrofiaza si in nici un caz nu se inmultesc.

Mai bine initiaza cineva un concurs de palimpsesturi, ca tot sugera Berbiaj asa ceva.