vineri, februarie 04, 2022

Cam așa...

„Ce înseamnă pentru tine fericirea?

Înseamnă prima oră din dimineață. Mă trezesc lângă iubita mea, o privesc, poate mă privește și ea dacă nu doarme, dar de obicei doarme, apoi mâncăm ceva bun împreună, bem o cafea, ascultăm muzică, nu facem nimic, în ora aia nu trebuie să demonstrăm lumii nimic. Suntem în Grecia, plecăm spre plajă, luăm o carafă de vin și ne așezăm pe șezlong, citim o carte bună, apoi ni se face foame, mâncăm, apoi am vrea să dormim. Ne bate briza mării și visăm ceva frumos, niște sirene ne fac vânt și ne oferă struguri. Bem vin, privim marea, facem dragoste. Stăm la soare până târziu, pozăm apusul, mergem la o petrecere, bem Mojito și dansăm toată noaptea pe mijlocul străzii. Oamenii care trec pe acolo râd și ne salută. Ne dăm seama că am plecat cu toate lucrurile după noi, ghiozdane, prosoape, saltele gonflabile și pe toate le car eu. Când ne întoarcem spre casă, auzim cântecul unei sirene, o voce stranie de femeie cântă operă în întuneric. Dar iubita mea mă ține de mână. Adormim. Sfârșit.“
Răspunsul e al actorului Paul-Ovidiu Cosovanu. Curiozitatea e a Irinei Cerchia, cunoscută îmblânzitoare de semne de întrebare.
Interviul, cu tot restul de viață în el, al revistei aRtitudini - o nouă publicație culturală, fondată de Monica, Dana și Irina, și pe care o voi citi cu tot dragul, cu inima, cu mintea și cu speranța că lucrurile bune nu se termină niciodată.
Mă uit la ele și parcă văd trei surori care ajung până la urmă la Moscova, ținându-se de braț, împlinindu-și un vis și punând gând rău unor eclere din prima cofetărie de pe un bulevard cunoscut de acolo, nu știu, nu am fost, ziceți voi care.

Niciun comentariu: