marți, august 21, 2007

Exchange cu valută poetică.

Am făcut schimb de poezii soresciene cu Zuzeta.

Eu i-am trimis "Am zărit lumină".

Am zărit lumină pe pământ
Şi m-am născut şi eu
Să văd ce mai faceţi
Sănătoşi? Voinici?
Cum o mai duceţi cu fericirea?
Mulţumesc, nu-mi răspundeţi.
Nu am timp de răspunsuri,
Abia dacă am timp să pun întrebări
Dar îmi place aici.
E cald, e frumos,
Şi atâta lumină încât
Creşte iarba.
Iar fata aceea, iată,
Se uită la mine cu sufletul...
Nu, dragă, nu te deranja să mă iubeşti.
O cafea neagră voi servi, totuşi
Din mâna ta.
Îmi place că tu ştii s-o faci
Amară.

Ea a contrat dur, cu un citat:
"Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om".

12 comentarii:

zuzeta spunea...

ah, eu imi dezvalesc genunchiul pentru tine si tu-l arati lumii?
o iau ca pe-un compliment. ca pe-un complement, ca pe-un atribut.

verbiaj. spunea...

Lasă, să se bucure şi alţii de ploaia asta de metafore.

runbaby spunea...

hm, citatul cu viata de om nu-i al lui sorescu (marin) de fapt?

zuzeta spunea...

runbaby, citesti insemnarile sau doar te uiti la poze?

verbiaj. spunea...

Runbaby, citatul e chiar al domnului Marin, fostul ministru al culturii, fostul poet genial pe patul sau de moarte. Se zice ca asta ar fi fost ultima lui poezie. Sa-l ascultam si sa tacem.

Scara la cer

Un fir de paianjen
Atârna de tavan.
Exact deasupra patului meu.

În fiecare zi observ
Cum se lasa tot mai jos.
Mi se trimite si
Scara la cer - zic,

Mi se arunca de sus.

Desi am slabit îngrozitor de mult
Sunt doar fantoma celui ce am fost
Ma gândesc ca trupul meu
Este totusi prea greu
Pentru scara asta delicata.

- Suflete, ia-o tu înainte.
Pâs! Pâs!

runbaby spunea...

sorry, recunosc ca am citit cumva in diagonala postul, nu pozam in politist vigilent :), pur si simplu intrebam. dar sa-l ascultam si sa tacem :).

zuzeta spunea...

runbaby. sorry si eu! trebuia doar sa-ti spun. am fost rea si-mi pare rau.:))

verbiaj. spunea...

O sa schimb numele blogului in http://blogul-impacarilor.blogspot.com :)

Anonim spunea...

oh, daca te transformi in blogu' 'iarta-ma virtual', iti emulez fo doua!
:D

zuzeta spunea...

si-acu io ce sa zic? ca-mi pare rau c-am spus ca-mi pare rau?!

verbiaj. spunea...

v, daca dai cu o mana, primesti inzecit!

zuzeta, mie nu-mi pare rau ca ai spus ca-ti pare rau.

zuzeta spunea...

nici mie. pentru ca mi-a parut!