sâmbătă, iunie 06, 2009

Aprecierile Doamnei D către mine.

Doamna D (6/5/2009 11:48:39 PM)

verbiaj, verbiaj, mulţumesc! să ştii că nu am mai intrat pe mess de ceva timp, de-aia nu ţi-am răspuns la timp, acuş intru şi eu după nu ştiu câte zile, măi, şi de-abia aştept, pe cuvânt, să văd ce altceva mai ai pentru mine, la ce alt cadou te-ai gândit tu! măi, ştiu că a fost ziua ta pe 7 mai, LA MULŢI ANI, NA!

m-am gândit la tine, dar nu prea am ştiut cum să-ţi spun atunci la mulţi ani, nu prea ştiu eu cum să exprim astfel de lucruri , măi, îţi doresc nenumărate reîncarnări de-acum şi până în vecie! pentru că eşti un deosebit, nu bat câmpii, pe cuvânt că nu îi bat!

gata, acum închei, trebuie să ne vedem, mor de curiozitate! o luăm şi pe aky şi pe claudiu şi ne vedem şi noi într-una din zilele astea, nu e greu! paaaaaaaa!

Doamna D (6/5/2009 11:50:10 PM): acum văd că ţi-am zis de prea multe ori „măi“ sună ca dracu! „bă“ ar fi sunat mai bine!

Doamna D (6/5/2009 11:50:58 PM): un om deosebit doream să spun! pa, verbiaje!

Doamna D (6/5/2009 11:56:34 PM): iar nu pot să deschid ce mi-ai trimis, nu ştiu de ce naiba nu vrea!

verbiaj (6/6/2009 2:05:32 AM): lasă măi, că sună bine. îţi mulţumesc, şi tu eşti deosebită, deşi eşti foarte slabă, ar trebui să mai pui pe tine 2-3 kile ca să fii şi mai deosebită. ne vedem săptămâna viitoare, la o cafeluţă pe Lipscani? îţi aduc multe cadouri şi pe cel mai important, pe mine însumi.

şi un cadou de încălzire pentru nasul fin al Doamnei D.



Camera Obscura - French Navy

2 comentarii:

alexedi spunea...

foarte lynchiana piesa (multumesc de transferuri)

pantacruel spunea...

ba, verbiaj! esti un deosebit neobosit :)