joi, martie 29, 2012

Să mă țin (rezem) de o promisiune.

Pe 19 septembrie 2007, cititorii mei mă acuzau, pe nedrept, de chelie. Printr-o simplă fotografie demontam toate acuzațiile, dar îmi puneam și o întrebare: va fi sau nu va fi chelie? Și spuneam că, după ultimele previziuni, momentul „zero“ s-ar petrece peste 4 ani (de stat peste program), 3 săptămâni şi 2 copii. Ei, bine, m-am înșelat. Recunosc: am greșit! Cinci ani mai târziu, firul e neclintit și e la fel de viguros ca alte părți ale corpului, dacă mă pot exprima așa, fără să jignesc pe nimeni.

Iată însemnarea de atunci și părul de acum (pentru păr de ultimă oră, scroll down).

„Am fost acuzat pe nedrept de chelie.
Verdict, crimă? Nu! Verdict, păr!


Mai întâi, aud că Alexedi doarme cu mine-n cap noaptea.
Nu îi ţin de cald sub formă de perucă, ci în chip de gând.
Cică a "visat cu blog". Săracu', ce-i mai trebuia încă un coşmar?


Zice el:
"Visul 2. Citesc debutul literar al Dlui Verbiaj, un hibrid intre eseistica si 'Pe drumuri de munte'. Are si multe poze cu calatoriile intreprinse si cu insusi autorul: fata rotunda, deschisa, frunte in expansiune, tuns la maxim 2. Era proaspat iesita de la tipar- lansarea fusese cu cateva ore in urma, deci inainte de vis".


Zic eu: Alex, eu pot debuta cel mult pe un şerveţel când îi scriu numărul meu de telefon unei gagici. Sper.


Atacul mârşav la virilitatea verbiajistică nu încetează.


Pantagruel, la Dede's pe blog:
"Dupa cum se stie, sunt fanul a doua bloguri minunate, dedes si verbiaj.
Ce vreau sa evidentiez este ca… se intrevede de pe acum
condeiul a doi viitori scriitori.


Unul (dedes) - melancolic, influentat de proza ruseasca, cu fraze prelungi,
metafore calde si un ton ceţos, incert, lenes, in relanti,
filtrat prin pieliţa unor pleoape grele de somn.


Altul (verbiaj) - alert, vesel si macabru in acelasi timp, postmodernist din talpi
pana in varful inceputului de chelie… Cu un scris persiflant
(dar mai ales autopersiflant), secondat de o bine ascunsa amaraciune.
Fecund, viu si surprinzator cu fiecare noua propozitie".


Dede's cere lămuriri: "Sa inteleg ca junele Verbiaj a inceput sa-si extinda fruntea?"


Verbiaj oferă lămuriri sub formă de pixeli. Iacătă podoaba! (n.r. păr datat 19 septembrie 2007)








Venele de pe tâmple s-au încordat ca bucile unui jucător care
aşteaptă extragerea 6/49. Stau să plesnească. E de înţeles.


A fost sau n-a fost trădare? Şi tu, Dede's?


Sub păr, chelia face AMR-ul până la clipele de glorie.
După ultimele previziuni, momentul "zero" s-ar petrece
peste 4 ani (de stat peste program), 3 săptămâni şi 2 copii.


Va fi sau nu va fi chelie?


Însemnarea următoare (de scris peste 4 ani).
Titlu: "Cum mi-am petrecut sfârşitul părului?"

Păr datat 22 martie 2012 (foto jos).

6 comentarii:

alexedi spunea...

hahaha, uitasem de acel post (pe care eu nu il mai am). cu aceasta ocazie mi-am amintit si celalalt vis cu blog.

hmmm, sigur nu e meşă?
e suspect de des :)

Unknown spunea...

Intrebarea care se naste in 2012 este urmatoarea: Si-a facut Verbiaj implant?
In planul doi aparea si problema vopsitului, dar asta doar asa in trecere.

Anonim spunea...

de ce ai disparut din nou?

Anonim spunea...

Nu va fi chelie. :D

Aky spunea...

Va fi insa ce este - un cap luminos, indiferent daca lucios sau nu.
Sa bem, zic.. stii tu.

Sanda spunea...

Eu nu inteleg de ce nu putem sa ne iubim asa cum suntem, fiecare este frumos in felul sau