miercuri, august 05, 2009

O domnişoară întoarsă de undeva.

Aerul răsuflă uşurat în toate palmele pe care le-a găsit libere pe Calea Victoriei
la dispoziţia dumneavoastră, domnule, îi spune o domnişoară care şi-a răsfirat fără nici un cuvânt toate degetele
zâmbeşte obosită, alunecând firesc alături de rochia ei uşoară pe lângă vitrine
săraca de ea a stat toată noaptea trează cu pumnii strânşi, adulmecând oraşul de pe balconul pustiu
e multă dramă în mersul acestei femei care a şi uitat de ce se plimbă pe Calea Victoriei
a, gata!
şi-a amintit una dintre tristeţi!
imbatabila ei aură de concediu s-a dizolvat în asfalt cu toc cu tot.


dEUS - Eternal Woman

11 comentarii:

innuenda spunea...

Ai câteodată niște accese de poezie care mă pun pe gânduri. Mă gândesc ce măsuri să iau. (prima măsură care-mi vine-n minte e de 3/4, dar n-are nicio legătură; doar n-o să mă apuc să cânt tocmai acum, când asfaltul, care a luat mulajul pantofilor fetei, o să-i afle numărul și forma și cadența și o să o completeze fericit...)

PS. Aura de concediu îți zice halou!

pantacruel spunea...

bine ai revenit verbiajule!
acum da-mi si mie, totusi, albumul deus! :D

verbiaj. spunea...

halou, innu! eu vreau sa fiu un om modest iar tu ma faci sa renunt cu mare voluptate la modestie. in rest, eu te sfatuiesc sa ai tocurile joase, ca se le poti scoate cat mai repede din smoala topita.

panta james dean dillinger, albumul e de anul trecut si poate ca ti l-am si dat candva, dar il retrimit, nu ma oboseste drumul pana la tastatura si inapoi.

Unknown spunea...

ce usor se dizolva concediile astea

helios spunea...

draga innu: n-ai fost prea atenta la capcana logico-lingvistica a lui verbiaj: el spune ceva despre o doamna venita din concediu pusa la dispozitia domnilor liberi de contract nuptial de pe calea victoriei. desi verbiaj are o anumita caldura in abordarea unor probleme interumane constat din ce in ce mai des ca se afunda intr-o problema care nu este a lui. zelul depus de tine verbiaj ar putea sa-i redea aura de concediu doamnei mai sus-mentionate. ah, pentru ce iti multumeste din inima prietenul dj?

crisp spunea...

acum pe bune, îmi tot vine şi mie, ca innuendei, sa-ţi sabotez modestia :)

innuenda spunea...

Helios, vezi, ăsta-i farmecul textelor poetice: fiecare înțelege ce vrea!:)))
Iar dacă nimeni nu înțelege nimic, și mai bine: poetul va fi considerat de geniu!:D

PS - aș fi putut jura că verbiaj vorbise despre o domnișoară, nu doamnă!:-) În rest, verbi știe ce povestește el acolo. Dar o face taare fain!

anadana spunea...

cuvintele ratacite candva pe linia unui tranvai s-au regasit azi in trecerea alunecos-dramatica a unei domnisoare ..."o domnisoara intoarsa de undeva".

helios spunea...

draga inuu: farmecul poeziei consta in redarea esentelor cu minim de cuvinte. dj zice ceva spre scrierile sugestive si ermetice - a se vedea romantismul si simbolismul - versus scrierile explicative (clasice si neoclasice). De data asta nu este niciun farmec in poezioara. Dar cel mai bine ar fi ca insusi poetul sa se "expliciteze"

verbiaj. spunea...

crisp, saboteaza-mi modestia asa cum numai tu stii s-o faci

innu, ma coplesesti. dar inca mai pot duce.

ana, tot apas pe numele tau si degeaba, nu gasesc nici un blog in dreptul lui

helios, uneori ma doare capul cand aflu ce crezi ca-mi trece prin el. nici pe departe. n-are rost sa ma explic, as strica tot farmecul pe care ziceai ca nu-l am.

anadana spunea...

vei tot apasa pe numele meu si degeaba, nu vei gasi nimic in dreptul lui, nici macar un blog...