luni, decembrie 29, 2008

Moscova nu crede în lacrimi.

nu, nu e filmul care a marcat o epocă (şi pe care nu l-am văzut; şi care a câştigat Oscarul pentru cel mai bun film străin în 1981)

e o poezie de mircea dinescu

ştiţi cum spun marii artişti prin interviuri că au fost influenţaţi de ăla sau de ălălalt.

eu cred că mircea dinescu a fost influenţat de mircea dinescu.

"şapte mere-ntr-o basma
ş-am plecat la Moscova

la coadă la Lenin, tată,
mă îndrăgostii de-o fată

ce parşiv mausoleu
era fată de liceu

şi frumoasă şi lăptoasă
şi fugită de acasă

nea’ Vasile, nea’ Blajenii
mulţumesc de-aşa vedenii

ea pisică eu motan
la Tătucul din borcan

ce cosiţe şi ce membre
ce octombrie-n noembre

când crezui că mă fac om
ea-mi răspunse nemtudom

când crezui că mă însor
ea-mi răspunse nevermor".



Arbaty - Gavariat

Un comentariu:

pantacruel spunea...

am si eu una verbiaj. inspirata din vadim tudor.

'șapte mere într-un coș
ș-am plecat la balvanyos

la coada la kurtos colak
am prins un aurolak

ce parsiva statiune
avea numai fete bune

si lolite si cocoane
toate numai silicoane

nea dedescu, nea verbinsky
multumesc pentr-acest wisky

ele iepe, eu dulau
etc. etc...'