joi, ianuarie 24, 2008

Pe onoarea mea că primăvara pică-ntr-o vineri.

Dacă ziua de azi ar pica într-o joi, m-aş preface că e vineri.
Am vreun motiv absolut întemeiat să fac asta? Nu.
N-ai nevoie de motive absolut întemeiate să te prefaci că e vineri.

Băăă, ce m-aş duce la un Ocean să mă uit în el. Să închid
ochii şi să-l văd cu urechile.
Ăla care ai zis că "să omorâm toţi visătorii", băăă, sunt încă în viaţă,
eu şi încă vreo doi. Am vestă antiglonţ, meştere!
E vineri. De fapt joi.
Da' noi vrem să fie vineri, nu? Că aşa vrem noi. Care noi?

Care eşti lângă un Ocean, dă un bip.


Skye - Feel Good.

9 comentarii:

alexedi spunea...

normal ca e vineri.

pantacruel spunea...

habar n-aveti!
e duminica azi. l-am intrebat pe tolstoi.
si inca-i iarna, desi ranjeste soarele :)

verbiaj. spunea...

alex, putea sa fie si joi, tot vineri era.

panta, blasfemiatorule, daca e duminica, maine trebuie sa mergem la munca, deci nu e bine. deci e vineri, maine suntem liberi, azi muncim program scurt.

runbaby spunea...

it's Friday we're all in love (with)

piatra fara nume spunea...

de-aia nu stiu eu niciodata ce zi e, ca am capu plin de vineri.

alexedi spunea...

prepozitia, dragostea mea :)

Aky spunea...

Panta Proza(i)cule, tine-ti pentru matale depresia de duminica dupa-amiaza. Ziua, respectiv noaptea mea preferata e cea de vineri. Promisiunea unei placeri duble (2 zile), noaptea cand iti poti face de cap pana la orele cele mai mici..

Anonim spunea...

stimabile, mi-ati placut :)

Anonim spunea...

:) TGIF...:)
j.