vineri, iunie 25, 2010

Top 3 piese

în piese de teatru (mai exact în spectacole, dar am zis să fac un joc de cuvinte care nu mi-a ieşit).

În ultimii doi ani am văzut mult teatru bun la Odeonul din Bucureşti, teatrul meu preferat, de altfel. Îmi place să aud muzică pe scenă, să plec cu ea acasă şi să caut tot albumul artistului respectiv (lucru care mi s-a şi întâmplat, de trei ori până acum).

Topul trei începe cu poziţia care dă numele topului, ca să păstrăm suspansul intact. E melodia din finalul spectacolului „Jocul de-a vacanţa (opţiune 9)“, regizat de Radu Afrim la Teatrul Municipal din Baia Mare (venit la un moment dat într-un turneu la Bucureşti).




Pe poziţia a doua staţionează o piesă din „Epopeea lui Ghilgamesh“, spectacolul lui Dragoş Galgoţiu.



Şi pe locul întâi a urcat, aseară, o piesă la fel de fabuloasă ca spectacolul pe care l-a încheiat, „Iadul este amintirea“ (regia Mariana Cămărăşan). Melodia se numeşte „Daylight and the Sun“ şi e pe albumul „The Crying Light“, semnat Antony and the Johnsons.

Niciun comentariu: