O notă proastă din cauza la gramatică.

Literele au traversat ortografia printr-un loc nemarcat.



foto © verbiaj.

9 predispoziţii la dialog.:

helios spunea...

masina bmw am vazut-o si eu. chiar m-am mirat ca cineva isi alege un astfel de numar. apoi, internetul si jocurile...da, o solutie de criza...psihologica. tu, verbiaj ce mai faci? imi place ce-ti scrie almanahe. se pare ca are imaginatie autentica.

verbiaj. spunea...

si mie-mi place ce scrie almanahe si sper sa mai scrie.

helios spunea...

sa mai scrie sau sa-ti mai scrie? are un blog?

verbiaj. spunea...

are cel mai tare blog: almanahe.wordpress.com

helios spunea...

da. m-am uitat. mi-au placut fotografiile. promite si la partea literara. am auzit ca unii muncesc la niste "proiecte" tari care au ca obiectiv reducerea consumului de hirtie. daca punem in practica un astfel de proiect atunci se explica "scrierea" direct pe blog. tu ce crezi : dj a mincat o protocala care i-a produs indigestie sau trezirea erotismului?

verbiaj. spunea...

helios, urmatorul comentariu care il mai implica pe djer va fi sters.

helios spunea...

de ce? asa ti-a spus el sau asa ai decis tu? de fapt ce voiai sa spui cu internetul si jocurile? eu promit ca nu voi mai citi blogurile voastre si nu voi mai lasa mesaje cu conditia ca sa ma lasati in pace. ce crezi, este o propunere buna pentru voi?

verbiaj. spunea...

cand promiti ceva te sfatuiesc sa te tii de promisiune.

helios spunea...

se gaseste linga teatrul majestic. vis a vis de arhitectura si filologie. aici te urci tu minunatiile acelea de gimnaste? se pare ca exista un poet pe numele lui dan nicolae. zice ca scrie poezie de dragoste dar n-o publica. este rusinos. tu nu prea esti rusinos verbiaj, nu-iasa?

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template