Natura s-a aşezat sub un bloc.

Cerul îşi face loc cu coatele printre ciori, se bagă în faţă, să apuce loc pe o sârmă, dă-te fă mai încolo, cioară, ce mă mă faci cioară, zmorţii mă-tii

sub curul translucid al cerului se aşază un bloc

la etajul 10 unu dezvirginează un ceai de trandafiri cu gura

la 9 un pensionar care a fost în lagăr la ruşi are în el nişte cărţi nescrise, e constipat de amintiri
la 8 viaţa miroase a varză
la 7 moartea miroase a viaţă veşnică
la 6 e 2-0 pentru dinamo

la 5 nu se întâmplă nimic
la 4 ăia de la 4 ascultă ce fac ăia de la cinci, se plictisesc şi se culcă
la 3 doi s-au făcut muci dar în sensuri diferite, tatăl, capu familiei şi fiul de 1 an şi patru luni
la 2 o fac în trei

la unu m-am culcat eu azi-noapte

sâmbetele din colţul gurii
zâmbetele din colţul urii

natura s-a aşezat sub un bloc
creşte iarba sub asfalt
eu mă duc şi tu de duci
versul rimează cu buci.
(fiecare dintre cele două părţi cărnoase şi rotunjite, care se află în partea dorsală a corpului omului şi a unor animale; fesă. lat. bucca)

32 predispoziţii la dialog.:

Doamna D. spunea...

doamne că la 5 stau eu!nimic...

PETISA spunea...

Ce norocoasa sunt eu ca stau la etajul II.

PETISA spunea...

... vineri noaptea a mirosit la mine ca la 8 si am sorbit dintr-un ceai nu de trandafiri, ci de musetel, ca cel de la 10. in rest, sa fie sanatosi vecinii de la alte etaje, mai putin norocosi ca mine.

verbiaj. spunea...

D. muta-te la alt etaj, sa ai si tu parte de un pic de actiune. ai de unde alege.

petisa, pe scurt. 1. si sotul tau stie? 2. sarmale, deci. 3. sa fie sanatosi vecinii si sa nu te inunde (cu apa, cu tipete, cu miasme).

innuenda spunea...

Aş avea o întrebare: bucile alea erau la acelaşi etaj cu ceaiul de trandafir?:D

Verbiaj, sodomizezi fiorul! Dar, pare să-i placă. Puţin şi mie.:)

pantacruel spunea...

fir'ai sa fii tu de verbiaj. exact asa de frumos am vrut sa scriu si eu, dar nu mi-a iesit! ;)

verbiaj. spunea...

"ceai" cu bucile, innu? evident, ele se aflau la etajul 2.

panta, poti sa iei cu copy paste aceasta insemnare si s-o pui pe blogul tau. iti garantez ca va iesi una la fel de buna (sper, daca ceea ce zici e corect).

Aky spunea...

Bucatele bune de ganduri verbiajesti, cu arome de ceatza si - mai ales pe vremea asta, un ceai de trandafiri din sursa benevolenta.

Iesi in ceata si inspira aromoterapie moca :)

pantacruel spunea...

la mine nu functioneaza decat tasta paste, verbiaj.
dar daca imi imprumuti si mie copy(right)-ul se rezolva ;)

robin spunea...

Etajul 3. Vad ca e cu violenta, nu-mi place. :(
Ma mut.La subsol sau in uscator. :))

verbiaj. spunea...

nu e cu violenta, e cu bautura. si cu muci, ca ala micu e racit.

robin spunea...

Atunci anunt Alcoolicii Anonimi sa mi-i ia de pe cap si lu' ala micu' ii sterg nasul si la gradinita cu el!
Uf, acum rasuflu usurata.Nu mai tb sa ma mut. :)

innuenda spunea...

Verbiaj, cu bucile nu am nimic. Dar chiar nimic! Doar că ceaiul ăluia de la 10 nu mi-a părut prea cusher. Inţeleg că e. Metafora mea nenăscută se pare că era mai orgiacă decât a ta! O bag imediat în post şi rugăciune :))

Eu stau la 1. Da mă culc la 4!:D

Generalul spunea...

Daca eu ma duc la 2 iti dinamitez insemnarea. N-o vor mai face in 3, ci in patru, presupunand ca particip si eu la ce fac ei acolo.

verbiaj. spunea...

du-te generale si fa instructie cu ele. ca sunt 3.

Aky spunea...

Innuenda,

Confirm veridicitatea faptului ca cel de la 10 (desi asupra etajului nu-s prea sigura) sa intretinut cu intr-adevar un foarte real (si fain, sper) ceai din boboci de trandafir. Sursa informatiei e anonima. Sa indrazneasca locatarul cu pricina sa infirme.


Verbijaium,

Pfui pentru asa limbaj coane, asa egzemplu dai mneata generatiei tinere, stii-tu-care? :D

Da' la parter? Cred ca unu' asculta Mozart cu boxele la maxim. (Daca parterul e de fapt 5, zis-am un adevar).

ummagumma spunea...

La 2 era pe vremuri ce zici tu, acum nu mai... a taiat tiganul de la parter vita de vie si sunt ochii cei holbati ai doiului de vis-a-vis catarati pe balustrada.

Daca in loc de balustrada s-ar fi aflat uluci,
ar fi rimat orgia cu buci in loc de muci.
E trist in toamna asta tarzie, nietsche nuci,
nietsche des-cantatorii si deocheatii cuci.
Sa te tot duci, vecine, dar unde sa te duci?
Ca am ajuns, vai noua, un bloc de eunuci! :(

verbiaj. spunea...

aky, cum naiba am uitat de parter.
sa adaug, deci: la parter, un adulter.

i-am facut dreptate si parterului.

umma,
si cucii-s niste duci
cand atipesc pe cruci
ce pana lor.

evergreen spunea...

o sa ma preocup si eu de vecinii mei. ca vad ca e interesant :p

si pot sa fac si versuri...

aaa... mi-a placut incheierea..

Kolatio spunea...

trebuie sa mai fie ceva si la subsol, nu?! :-)

verbiaj. spunea...

evergreen, deci tu chiar nu stiai cat de interesanti iti sunt vecinii... pun pariu ca ei stiu totul despre tine: cati sunteti la intretinere, cine a stat la tine pana dimineata etc. :)

kolatio, la subsol m-ai incuiat tu cu intrebarea asta :)

Aky spunea...

La parter - un efemer adulter intr-un boier sezonier si una bucata demuazel stingher.

innuenda spunea...

Aky, să ne organizăm: stai tu cu ochii pe ăla de la 10, să nu-i dea ceaiul de boboc de trandafir în foc şi stau eu cu urechile ciulite pe ăla de ascultă Mozart, la parterul de la etajul 5.:D

Ai fi crezut verbiaj să stârneşti aşa deranj cu textul ăsta scris în joacă?! (recunoaşte!)

Aky spunea...

Hauliu, stai cu uochii dublu dpe mine, inseamna. Ala de la parter era avataru meu, eu imi terorizez vecinii cu clasice la ore nocturne. Iar ala de la 10 are ceaiul de trandafiri tot de la mine. Belea - ma refugiez pe acoperis. Acolo fac un gratarel de telina, o fripturica de stevie si beau lapte de soia.

ilinca dima spunea...

eu stau la sase. da' cine mai tine scoru'.. :D

cronicaru' spunea...

hmm, la unu' zici ca te-ai culcat azi-noapte, motiv de carcoteala pt unii as zice. fa-i operatie de schimbare de sex

Ancapone spunea...

:))) mda, si la 3 io faceam un ceai de tei...

ro spunea...

Sint intr-o minoritate umilitoare. Observ ca sint singura care nu am blog. Verbiaj, ma lasi sa ma arunc de pe blogul tau?
Dar sa fie macar etajul 3.

Generalul spunea...

Protestez public impotriva raririi insemnarilor. Daca demersul meu nu are succes, atunci sa nu aiba.

Daca a avut, sa-mi spui si mie. O sa fiu mandru de mine.

verbiaj. spunea...

innu, e o placere sa starnesc deranj si sa mobilizez la joaca minti "periculoase" ca ale voastre

ilinca, e meci egal, intram in prelungiri

cronicare, ambiguitatea asta era o momeala lasata special pentru tine. te-ai prins in ac, te-am scos pe mal.

anca, deci de la tine mirosea a eminescu

ro, arunca-te, dar nu ma lasa cu rate de platit, la casa pe 30 de ani, la masina pe 5 ani, la silicoane pe 20 de ani

generale, si eu protestez, eu zic sa ma bati

Maria Coman spunea...

:) la unu si eu

robin spunea...

Multumesc. Esti un gentleman.

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template