Loganistu' n-avea nicio vină.

Astăzi circulam neregulamentar pe banda mea, prin spatele stadionului Dinamo (neregulamentar pentru că a sta în coloană înseamnă să fii cel mai prost, din moment ce 90% din coadă o ia pe contrasens pe dublă linie continuă şi îţi ajunge în faţă).

La un moment dat al ambuteiajului, vine un Logan de pe o străduţă laterală din dreapta, îl las să intre, opreşte, se asigură şi vrea să se încadreze ca să schimbe sensul. Din depărtare, la vreo 30 m aluneca agale o ambulanţă cu un mustăcios la volan, fără semnale sonore, fără girofar, fără nimic pus şi când îl vede pe ăla că vrea să se bage calcă de-al dracu pedala şi pune frână bruscă în curul Loganului, la o aruncătură de băţ cât un penis mic.

Loganistu' se pune în mişcare, o dă pe a doua şi îi mulţumeşte ambulitului. Mustăciosu' din ambulanţă, nervos, ca să arate el cine e şefu' apasă iar acceleraţia, pune girofaru şi sirena şi aproape că-l loveşte pe ăsta. Loganistu' se dă smerit la o parte şi lasă bestia cu girofar să treacă. După ce-l depăşeşte pe loganist, ambulangiul opreşte girofarul, sirena, claxonul şi merge mai departe. Deci, cine e mai tare?


logo Ferentari
by mugur grosu, 2007

11 predispoziţii la dialog.:

innuenda spunea...

Găselniţă asta cu ambulangiul!:D

verbiaj. spunea...

insemnarea e scrisa la nervi, necizelat, fara atentie la semafoare gramaticale.

pantacruel spunea...

verbiaj nervos? asa ceva chiar nu imi imaginam, 'bmw-istule'! :)

pantacruel spunea...

auzi, verbiaj?
nu inteleg sub nici o forma cum functioneaza la tine pe blog chestia aia cu "cei mai aprigi comentatori". cum mai bag un comentariu, cum mai scad un procent...
mi-e teama sa nu ma topesc de tot, daca mai bag multe comment-uri la dumneata, si sa ajung ca pc-ul lui voiculescu :)

pantacruel spunea...

na, uite, ca am mai scazut un pic... :))

Aky spunea...

Ferentexas, vorba unei jumatati a mea care rezidentiaza pe acolo :).

verbiaj. spunea...

panta, o fi luat-o razna widgetul. o sa-l monitorizez.

aky, dupa acelasi model: bercecenia.

DeMaio spunea...

Tocmai ce aveam ieri o discuţie cu unul dintre şoferii firmei şi îmi spunea că a dat de unul care băgase sirena ca să-şi facă loc la un McDrive. Îi venea să se dea jos şi să-l ia la omor. În felul ăsta, când vor avea cu adevărat o urgenţă, mă tem că vor da de şoferi care nu le mai fac loc...

innuenda spunea...

Verbiaj, esti suspicios sau mi se pare mie? Nu-ţi luam puncte, ci îţi dădeam! Eşti un adevărat tată de familie de cuvinte! Şi nici cu pantacruel nu mi-e frică de plictiseală! :)

verbiaj. spunea...

demaio, te bagi cu mine la pompieri? conduci tu, eu trag de sirena. sa vedem ce ambulanta ni se mai baga noua in fata la mc drive.

innu, nu sunt suspicios si luasem complimentul in plin. iti facusem o marturisire extra :) si nu-l mai lauda pe pantacruel ca roseste :)

DeMaio spunea...

Cred că este bine să conduci tu. Eu aş putea avea şansa să nu mai găsesc pedala de frână, chiar dacă îmi doresc asta :))

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template