joi, septembrie 04, 2008

Frumosul adormit.

cum deja dormi tu, împleticită-n vise, cearşafuri line şi gânduri păgâne
am ajuns şi eu, tocmai la timp ca să aţipesc strict până dimineaţă
cu mâinile tale albe mă răstorni inegal pe partea cealaltă ca să nu sforăi

te trezeşti înaintea mea ca să pui de cafeaua pe care o asortezi la ceaiul meu
şi eu mă ostenesc iarăşi sublim ca să asist la zâmbetele tale
te rog, apreciază efortul

mă târăsc până la marginea patului ca să-ţi cer ca prin vis doar atât
răsplăteşte-mă cu un dulceag "dragul meu, nu te trezi încă, mai stai cinci minute"
ca să-ţi fiu recunoscător toată viaţa

gata, acum m-am trezit clipind din toate oasele
cum mă îndemni spre gură, geloasă neobosită
ca să uit
că mi-ai ocupat jumatea mea de dulap din baie cu cremele tale, m-ai cotropit, m-ai cucerit cu o baionetă de fard, m-ai redus din lipsă de spaţiu la un gel de duş şi o cremă de ras.



Tori Amos - Rattlesnakes

5 comentarii:

pantacruel spunea...

:) no comment.

ba, ar fi ceva...
generalul cotropit si devenit gladiator isi infrunta regina cu mult tupeu, cu toate armele ce i-au mai ramas la dispozitie (umorul, metafora, ceaiul, gelul, spuma si chiar marginea de pat).
dar tot nu se da batut! :)

innuenda spunea...

Minunat, verbiaj! Absolut delicios articolul! Brava!:)

(Am fler, dom'le!...)

Anonim spunea...

splendid! :)

Anonim spunea...

foooarte frumos :x

Anonim spunea...

te iubesc!