O femeie.

Ceva ireproşabil care ţi se întâmplă în viaţă. Zâmbetele ei afrodisiace, pleoapele care-i bat în retragere spre dormitor, gleznele zvârcolite.

Şi mai e ceva. Felul în care te face să te simţi.


Katie Melua - Thank You Stars

Bonus. Ca să ieşim din starea de ireverenţioasă reverie.

16 predispoziţii la dialog.:

pantacruel spunea...

se intampla la dumneata, verbiaj, din cand in cand si in special la final de sezon :),
sa ma trezesc dimineata ametit (si alintat?) de cate un vers naravas, mestesugit, ispititor, savuros. cam ca acesta.

excelente melodiile. katie melua si cea recomandata de pe blogul innuendei.
ei, bine, acum pot sa ma apuc linistit (si revigorat) de sarcini si dead-line-uri:)

alexedi spunea...

iar eu sa ma intorc cu forte noi la lupta cu HR-ul. totusi fara mehlua- avem interzis la streaming.
(si multi ani tot asa, daca va aniversati- de fapt si daca nu va aniversati.)

Dedes spunea...

nu vad prea bine. in cutiuta albastra se afla un desfacator de picioare?

pantacruel spunea...

am zis 'revigorat'?
scuze, 'REVERGORAT' :) le incurc mereu...

dedes, ala e un descrăcitor. vezi ca are la obor!

Maria Coman spunea...

deci, o declaram?

verbiaj. spunea...

panta, final de sezon? campionatul alegoriilor abia incepe.

alex, punem o bomba virtuala la tine in birou sa eliberam streamingul de sub tirania cenzurii?

dede si panta, ca sa intretii focul pasiunii, in primii ani ii arati doar cutia. e si mai ieftin asa si s-o faci sa creada ca rasplata e pe masura. intre timp poti strange bani si de diamant.

si, in sfarsit, eu si maria coman declaram ziua de azi ziua katie melua. dam youtube la tot cartieru.

Maria Coman spunea...

ai uitat sa precizezi ca e gratis

verbiaj. spunea...

bine ca esti tu generoasa. puteam face bani frumosi...

Maria Coman spunea...

pai acu, de inceput, sa fie promotie, sa stringem clienti

innuenda spunea...

Katie Melua, Norah Jones,Jane Monheit, Eva Cassidy...asta numesc eu artilerie grea. Pe care dacă ar scoate-o un bărbat, nu ar mai trebui să scoată cutiuţa de catifea.

Iubeşte şi eu la Katie, dar ca să nu ne călcăm pe picioare, mă duc să dau eu Jane Monheit gratis.:)

runbaby spunea...

nu te vedeam rezonand la genul de poanta din imaginea de la bonus...:)

sau mi se ascute mie prea tare latura feminista o data cu inaintarea in varsta, zise ea cu o spranceana ridicata...

runbaby spunea...

sau era o gluma pe care eu n-am prins-o :)

verbiaj. spunea...

baby, prima parte a insemnarii arata exact femeia pe care eu o respect, ireprosabil dragastoasa, dezinteresat, altruist. dar de ce sa uitam si acel procent de 80% - femeile care rezoneaza tocmai la sclipiri de diamant, te iubesc atata timp cat lantul de aur de la gat e in garantie si masina cadou are plinul facut. ele exista. pe femeile astea le respect mai greu, prin simplul fapt ca ma abtin sa nu le jignesc.

runbaby spunea...

I see now :). Si eu sunt in aceeasi situatie cu doamnele respective...

A. spunea...

Dar cate controverse pentru un atribut.

rux spunea...

aveam si eu poza asta ( http://pozadeazi.blogspot.com/2008/07/asa-sa-fie-oare.html )... dar avea scris reflex conditionat... ceea ce reprezinta o explicatie geniala pentru actul biologic ;)

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template