duminică, martie 23, 2008

Colaj.

Dragoste





şi război.

14 comentarii:

pantacruel spunea...

domnule camil verbiaj petrescu,
imi plac noile straie (chiar si noul patut de verbe si adjective al lui procust) ale blogului dvs.
pare un pic... stelist, dar arata parca mai bine ca inainte :)

si nu uita ca cititorii dumitale detin puterea si bricheta in buzunar! in caz ca autorul o mai da in bara :)
acum arunc cu o floare de colt in matale, ca sa nu las urme.

Anonim spunea...

Salut schimbarea la fata a Verbiajului. Asteptam acest pas cu nerabdare soldateasca.

gyrovague spunea...

ete ce straie de primavara t'ai tras.

verbiaj. spunea...

salutam

panta, sa-ti faci si tu blogul alb-rosu ca sa nu mai suferi asa.

kolo, era nevoie, imi ruginise ghiuleaua in tun de veche ce era.

gyro, m-am inspirat din blogul tau interminabil (ai cel mai nesfarsit blog din lume) :)

Anonim spunea...

Frumoase straie ai ales...
În rest...încă mă uit pe faţa acelei femei...şi la Condoleeza...şi încerc să-mi dau seama în ce suflete încape atâta ură, dar şi atâta resemnare...

piatra fara nume spunea...

asta inseamna ca o sa postezi mai des, nu-i asa?
acum sa ascult piesele.

gyrovague spunea...

:) hop-sha-sha :)

piatra fara nume spunea...

piesa. ascultat. frumos tare.
pozele spun mai mult decat toate analize la un loc. mai ales a doua.

verbiaj. spunea...

demaio, asa e, imaginile astea au de toate: dragoste, ura, nepasare. pe mine asta cu rice m-a mahnit.

yume, eu sper sa postez mai des.

gyro, hai diri diri di da...

vad ca blogul pare prietenos. asa sa-i ramana numele!

Alexandru Zaharia spunea...

da, imi place si mie noul look al blogului tau... dar mai ales imi place poza de la profil. la mai multe (posturi)!

verbiaj. spunea...

aoleu, de nenea zaharia mi-era cel mai frica! am scapat! si chiar onorabil. sa fie cum zici tu, zalex, la mai multe posturi, mai ales ca suntem in post.

Unknown spunea...

interesanta "schimbarea la fata" a blogului. ah, si sa inteleg ca fusei prin cartierul latin?:d e buuuna cafeaua acolo...

Florentina spunea...

Chiar ca e prietenos blogul tau in straie de primavara. Tare mult imi place :) Si ce era aia cu Steaua, ca n-am inteles? Tii cumva cu Steaua... ca-mi pare rau sa-tzi zic ca io daca-mi schimb blogul, mi-l imbrac in haine alb-visinii :)

Aky spunea...

Misto erai, si mai misto te-ai facut. Conslierea la tine cred ca a devenit inca si mai scumpa :D. Da ma risc, cat de curand.

Cum ar spune Aky - It's Wednesday, I'm in love! Ma-nclin.