marți, februarie 19, 2008

Puterea cenzurii.

Pe dob.ro, cineva a lăsat un comentariu
pur şi simplu bine intenţionat.

Dar când s-a folosit de forţa evocatoare a unui
cuvânt numit "scrupule", maşina de tocat
libertăţi de exprimare intitulată cenzură
şi-a intrat imediat în rol, politically hypercorectă.

Deci să nu mai scrieţi obscenităţi de genul scru****
pe site-uri patronate de admini letargici.

Mă doare capul de la atâta cenzură.
Mă duc să-mi bag în venă o ampulă de algocalmin.

Şi dovada irefutabilă.



Şi PS: Michael Clayton e slab.

10 comentarii:

Ancapone spunea...

neee, asta e autocenzura ;) da' mai bine, mai... subliminal, daca-mi dati voie. garantez! adminii sunt bini :)

verbiaj. spunea...

jur cu mana pe adminima ca nu am nimic cu adminii (nu vreau sa imi viruseze calculatorul dintr-o singura apasare de tasta) :)

alexedi spunea...

ampula de algocalmin, minunat.

(am revazut eduard maini de foarfece in aceasta seara)

verbiaj. spunea...

winona forever!

Anonim spunea...

o fi "michael clayton" slab, dar nu pot crede ca nu sufli o vorba de tom wilkinson, care face un rol magnific. in sfarsit, cineva il lasa sa joace, sa vorbeasca, sa acopere timpii morti. macar pe el scoate-l din multime ;)

verbiaj. spunea...

Tom, da... Face un rol admirabil, dar oare ii va putea tine piept ingerului mortii, Javier Bardem, care dupa ce il sugruma pe politistul country rasufla ca dupa un sprint usor, tulburat, cu ochii spre nicaieri. cata relaxare in privirea lui parca iti vine sa-l iei in brate si sa-l pupi.

Anonim spunea...

la bardem mai fascinanta e freza decat privirea. e un haircut ce nu poate fi comparat cu nimic in domeniu :)

el nu ii va putea tine piept, poate doar johnny depp, alt tuns, ras si frezat greu de incadrat pe undeva.

anul asta la oscar, actorii nominalizati se vor bate in coafuri, iar premiantul poate spune linistit ca a luat un oscar... in freza :)

Anonim spunea...

prin "el" inteleg tom wilkinson.

verbiaj. spunea...

oricum, imi vine sa rad de o chestie - ce naiba cauta george clooney in lista de nominalizari pentru cel mai bun actor? parca are ambitii de tom cruise, amandoi frumusei (la naiba! vorba unui prezentator efeminat) dar plati ca actori si care vor si ei un oscar ca sa se dea mari. premiul pentru cel mai bine purtat costum intr-un film ar putea sa-l ia, evident. daniel day, in schimb, e zeu. e "ion" in varianta americana :))

Anonim spunea...

Daaa.... mai bine vezi "There will be bl**d" :D