Odă porcină.

Dede a scris (pentru a câta oară, oh, Lord!)
o însemnare apetisantă, cu miros de afumătură.

Aflu deloc stupefiat că Dede a pus gând rău naţiei porcine;
un previzibil şi necesar ajun al crimei, cu rezultate
îndestulătoare doar pentru animalele din noi.

Pentru noi cei răi, rai. Mă numesc verbiaj şi sunt carnivor.
Bunăă verbiaj! Am la gât salbă de caltaboşi, iar la mână
brăţară de maţ. Moda toamnă-iarnă 2007.

Untura gâlgâie veselă prin vene.
Gândurile îmi miros a usturoi, iar în loc de inimă am un cârnat.
Un şuierat scurt şi indiscret îmi dezbracă măselele de ultimele
urme de carne.

La Dede pe blog, emulaţia s-a îngrăşat
în ajun cu nişte versuri spontane.

Motto:
Pe picior de porc mare trăiesc
O halcă imens-rozalie halesc.

Mânjit pe la gură de un şorici vulgar
Trăiesc infatuat o viaţă dulce-amar
Mi-s ruj şi caltaboşul şi piftia cea rece
Simt cu slănina-n dinte cum viaţa mă petrece.

Mai adu doar o ţuică, Dede, părinte
Vreau să mă simt pentru-o zi preşedinte.

(verbiaj.)

Mai spune s-aducă şi sare
Să simt în măsea cum trosneşte
Iar ţuica să cadă-n picioare
Nu râde, afar’ viscoleşte

Şi mână şi blogul spre sobă
Cuvinte să pun pe jăratec
Căci porcul mă îndeamnă la vorbă
Şi Verbi îmi pare lunatec.

(Dede)

Ah, fraged şoriciul pe mese,
Să bem dară, Dedes e darnic!
La porcul lui V. fac coadă boierii...

Pe Dedes îl ungem paharnic.

Eu nu mă mai duc la culcare…
Să curga palinca şi-untura!
Citeşte-mi ceva de pe bloguri
Da rar, că mă ia ameţeala.

(Aky)

13 predispoziţii la dialog.:

Dedes spunea...

Verbiaj cred ca trebuie sa facem un cenaclu, in care sa recitam cu soriciul in gura si sa aplaudam cu felii de toba. Cine nu vrea sa ia cuvantul se poate multumi sa rontaie niste caltabosi.

Aky spunea...

Valeu, ce aud acum vorbindu-se in preajma-mi, de parca ar sti persoana ce scrisei eu aici.. ca americanii (aia, domle, trasi prin inel, adusi de Nemescu) or descoperit ca mancatul regulat (ce porcos suna..) de carne de porc e mai daunator pentru sanatate decat fumatul constant.

Dupa ce-mi primesc soriciul ma intorc la starea mea de vegetarian si la paharul pe care sper sa nu-l lase gol paharnicul.

alexedi spunea...

Buna seara prieteni! Sa inceapa festivitatea de premiere a Cenaclului Oameni si Porci, Editia 2007!

Premiul Categoria 'Pahar Dupa Pahar': Aky!

Premiul Categoria 'Prozodie si Toba': Dede!

Premiul Categoria 'Carnea Suntem Noi': Verbi!

Anonim spunea...

ALTER AKY:

Auzi mai, entitate akyeana, eu zic sa dai premiul inapoi ca nu-l meriti. Cea mai de pomina matoleala a dumitale fu dupa 2 pahare de vin rosu, unul de garone si putintel gin (asta vara, in teambuilding, remember?), si se stie ca o simgura halba de bere ti se vede deja in privirile sticloase si vioaie.
(E drept, insa, la ginseng buvabil -in alcool- si tincturi esti neintrecut.)

Aky spunea...

Alter Aky, iar te bat diseara...

Alexedi, boierule, te facme maestru de ceremoni si iti decernam Premiul la Categoria "Pentru Intreaga Activitate" - numa ca trebe sa precizezi ce activitati porcinofile ai in perioada aceasta.

alexedi spunea...

Acum ZERO. Adica nu, la chiftele nu pot rezista.

Altfel, soriciu nu imi place + nu il inteleg, ORICAT USTUROI AR AVEA; dar o sa fac o baie de piftie (de oricare ar fi ea, porceasca sau pasareasca), peste vreo 2 saptamani.
Apoi o sa ma tavalesc in niste cremsnituri minunate de la Cofetaria Astoria. Asta-i in Arad, unde o sa ajung fix de ziua mea si unde voi petrece cu k. si ionuka si oli si filip si bog la cumpana dinre ani. Aho!

verbiaj. spunea...

dede, tocmai l-am vazut la tv pe porcul numarul 1 al tarii, poetul de curte, marele organizator de cenacluri. s-a ghiftuit si in ceausism, a continuat si 17 ani dupa. arata ca un porc.

aky, paharul cu ceai, nu? cel mai usor tu te imbeti din cuvinte si tare bine iti mai e.

alexedi ia premiul la categoria "obraz fin, fara sorici" esti un gentleMAN, alex. iti dedic o piftie de curcan :)

anonimule, voi pastra mereu o ureche deschisa catre tine atata timp cat voi auzi barfulite despre mitologicul aky

Anonim spunea...

aa, pai am o groaza de barfit despre purcelu' de aky :D.

daca zic, dai sa molfai oasele de purcel de la piftie, si apoi sa lipai niste piftie jumate carnita, jumate zama clara si tremuratoare? rrr...

alexedi spunea...

au, anominu (anonima? hmm), taci cu piftia ca-i 11 seara

(bale)

Aky spunea...

Ba e 1:30, pohta de piftie usturoiata tot am (da nu ma ating de carneturi), si uite-asa din senin m-a lovit inca o pohta:

Dedicatie pentru V., acest marinimos Vito Corleone nocturn. Istoria va aduce lamuriri si argumente.

http://youtube.com/watch?v=7UubLCMTveA

Paddy spunea...

Mai baieti, mai.. Va apucarati si voi de zaiafete tomna` cand avusei si eu de lucru o tira prea mult ca sa particip cot la cot si pahar intre pahare cu voi. Ce sa mai poci zice, decat doar ca imi pare rau si chiar regret... aveam niste povstioare... numa` bune de povestit acilea, la gura plitei. Da` nu raman eu dator, e timp. Ca vorba aia, doar anul-lumina e mai lung decat o iarna geroasa...

Kolonelul spunea...

Te somez amical sa ne incanti. Reader-ul meu refuza sa se loveasca in fiecare dimineata de oda porcina!
Da' sa poate?

yume spunea...

verbiaj, o sa ma trezesc guitzand intr-o zi!

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template