vineri, noiembrie 09, 2007

Pentru ţară! Pentru popor! Pentru noi!

M-a muşcat de cap un gând. Ce-ar fi să-i zicem diafanei
fiinţe Aky să se mai astâmpere cu excesul de frumuseţe
deversat prin comentarii pe diferite bloguri şi să-i zicem
cu de la noi putere să pună mâna şi să-şi facă propriul blog.

Eu votez pentru, pentru că:

1. Vreau ca frumuseţea să devină un fel de agendă zilnică;

2. Trăiesc altfel când văd că Dede şi-a amintit de meciurile copilăriei,
Trestie îl dezbracă de înţelepciune pe Bernea, Kolonelul e ireal de lucid,
Panta a găsit vreo 10.000 de youtuburi mişto, Yume e disperată după
o piesă nouă cu Radiohead, Djer trânteşte o cronică de film de devii
brusc recunoscător, Alexedi ne răsfaţă cu câte un soundtrack proaspăt.

într-un cuvânt, e timpul să aflăm şi ce minunate bazaconii a mai citit Aky,
ce ceaiuri a mai băut, ce limbi străine a mai învăţat, ce filme i-au mai luat
inima la rost;

3. Este o dovadă de aroganţă de neiertat din partea lui Aky să-şi ţină
pentru el toată fericirea. Vrem şi noi o felie.

Până luni, veţi putea vota pro sau pro în sondajul alăturat.
Nu trebuie să vă justificaţi gestul, dar vă rog doar să vă lăsaţi
numele la comentarii. Atât.

Oameni buni, dacă suntem uniţi, o să fie bine! Pe baricade!

20 de comentarii:

verbiaj. spunea...

verbiaj. blânda variantă a patra.

verbiaj. spunea...

apropo, poate sa voteze chiar si aky.

Paul Dimulescu spunea...

Dimulescu. A treia. Pentru ca, altfel, indemnul lui Heliade Radulescu, ala cu "scriti, numai scriti", va naste in continuare numai monstri. Contraponderea unde e? E in buzunarul oamenilor ca Aky. Omule, nu lasa miscarea de izbeliste!

Anonim spunea...

Eu cred ca Aky, daca voia sa-si faca blog, si-ar fi facut. Sper sa nu obtinem un contra-efect, o intimidare si mai mare din partea sa. Poate este mai timid, are retinerile sale. A fost rugat de nenumarate ori sa-si faca un blog si n-a dat curs invitatilor noastre.

Sper ca atunci cand va decide sa-si deschida un blog, sa-l deschida pentru ca simte cu adevarat nevoia de el, altfel nu-si va putea asuma nicicand acea minima doza de sinceritate necesara.

piatra fara nume spunea...

prima, ca imi place cum suna.
sa isi faca. e dator cu o poveste despe testos oricum. si i-am spus ca nu uit.

Aky spunea...

:)) mai copii mai.. M-am facut mic sub masa si de acolo va scriu asa:

@ Berbiaj: Musai sa-mi spui in privat varianta a 4a, boierule :D. Multumesc tare pentru gandurile bune.

@ Paul: Ce sa spun, te citesc cu placere din umbra de o vreme. Sincer m-ai intimidat cu niste post-uri, asa faine ca am zis ca e plin netu de diletanti, dar oameni sa scrie cu cap (si suflet) mai putini. Ma bucur ca m-am aciuat si eu ca puricele-n barba pe langa cativa..

@ Herr Kolonel: Am mai spus-o unor prieteni, daca mi-as deschide blog as face-o exclusiv pentru cei cativa care stiu ca ar vrea sa vada ce mai gandesc, produc, visez, absolut indiferent de orice trafic. Din sufletul lui Aky pentru sufletele lor, putina bucurie din cand in cand, asta ar fi unicul scop.
Aky mi-a zis ca deja cam vrea sa-si faca, si probabil o sa-si faca, desi sincer nu crede ca are asa multe si faine de spus. Insa e sensibil tare la rugamintile unora ca voi. Un bob zabava, sa mai capete incredere si sa aiba putin ragaz, si probabil ca se va apuca de creat un mic colt de intalnit cu dudele lui Aky.
(Chiar is timid uneori, desi nu par.)

@ Yume: Si tu Brutus, fiul meu? :)) O sa ai povestirea cu testosul cat de curand. O cazez la tine, daca dai voie, cat sunt inca boschetar.
Mai datorez cuiva drag o povestire despre Purice - ei bine da, era timpul sa aflati. Aky are un Purice (nu Dan Puric, din pacate). E de rasa nobila, uneori timid, uneori hachitzos, migreaza in cercetare spre pretenii lui Aky, pe nesimtite, cand ii intalneste, si cand se cearta cu Aky il kishca cu furie de unde apuca.

Asa cum stie Kolonelul ca zic nemtii, "urmatorul episod e intotdeauna cel mai bun."

Una peste alta, multumesc cu plecaciune boieri Dv si va urez tuturor multe multe dimineti cu trezire in zambete, cum avui eu azi.

Aky Creature: votez pro. O sa il iau pe Aky la refec, mama ei de treaba. Iar ne batem diseara..
(Da contra nu voteaza niminia?..)

Unknown spunea...

Imi plac intrebarile de la sondaj. Verbiaj - manipulatorule!(va rog nu cititi pe silabe)
Aky trebuie sa se grabeasca, sa nu-i fure vreun impostor supranumele.

Anonim spunea...

Io cand ii zic lu' Aky, nu ma asculta. Uite ca in ritmul asta, daca nu isi face blog, ii taiem accesul pe ale noastre. E o metoda de convingere.

pantacruel spunea...

sunt de acord cu verbiaj si cu dede.
si intotdeauna cu aky.

ma pregatesc sa-l trec pe blogrol.
ba chiar am la pastrare pt 'mnealui un calificativ special (cum au primit toti marii 'maestri ai combinatiilor')
AKY - METEORITUL

trestie spunea...

eu clar am votat pentru varianta "daca nu-si face, il bat!". De ce? pentru ca pot! :)
si va mai zic un secret despre puricele ala - are casa exact in varful cozii :). nu-i asa, Aky?

Aky spunea...

Aky va presta, insa cu numele nu-i bai. Chiar si Tantzelu, Ciocoflenderu sau Marghioala sa ma cheme, cei avizati ar recunoaste personagiul.

Aualeu coane von Panta, da ce-s io, belea ce pica pe capu omului subit, de natura extraterestra, arde tot in jur si face crater de-l aferitisesc toti, de-mi zici meteorit ?!

Da, mah Trestie, da-te mare ca poti sa ma bati, stiu ca stii ca de fapt is fioros si musc. Vezi ca te iau de consilier pre-/post-partum bloguistic si te platesc in natura.
Puricele nu sta numai pe coada, migreaza. Poate ii zic "sho pe Trestia!" cu proxima ocazie. (:) asta-mi aminteste de bancul ala tampit cu tipul care e disperat de cati gandaci are, si cineva il invata sa cheme la el pe comandandul/kolonelul:D gandacilor, spirit foarte combativ, si sa-i zica "Spre apartamentul-inamic veciiin, la ataaaac!" Zis si facut, doar ca a doua zi se trezeste cu o cantitate tripla de gandaci. Maresalul armatei de gandaci se prezinta ceremonios si mandru: "Sa traiti! Raportez! Misiune indeplinita: am cucerit inamicul si am adus toti prizonierii vii!")

Anonim spunea...

Io de ce nu pot sa votez contra? Nu e democratic. Numitul e un nesuferit.

verbiaj. spunea...

anonim - dorinta de mai bine a ucis democratia.

oameni buni, eu plec intr-o calatorie pana luni, weekend placut si numaram voturile la sfarsit si tragem linie.

OANA DESPA spunea...

aky, sa nu-ti faci blog. iti mananca timp, energie, nervi. creeaza dependenta. te macina, te distruge, te subjuga.

in plus, ne-ai face concurenta. :D

te tine? :))

alexedi spunea...

Eu inca nu-mi pot raspunde clar la intrebarea "de ce am blog?". Si stiu ca m-am fastacit mult la acelasi timp de 'pisalogeala amicala' :)
Ce pot sa spun e ca am citit cu mare placere postul prin transfer de mai jos.

Aky spunea...

Postu prin transfer?..
Interesanta intrebare, pe care mi-o tot pun de cand pasesc si eu prin ceasta lume virtuala. "De ce are X, Y.. blog?" La unii am raspuns, si ma bucura, la altii nu prea. Macar mie mi-e destul de clar.

alexedi spunea...

da, adica ai postat via verbiaj.

Aky spunea...

Ma bucur tare. "Rencontres" se mai joaca pe 29, iar biletele se pun in vanzare in jur de 20.11.

Aky spunea...

Domnului Verbiaj, si celorlalti oameni frumosi.. multumesc :).

Aky spunea...

Tin sa declar misiunea verbiajiana implinita :D.