Noţiuni fundamentale despre burtă.

Dacă v-aţi dorit vreodată să ştiţi cum e să fii în pielea unui bărbat
aflat în prima parte a vieţii, dar pe deasupra pricopsit

cu o burtică peremptorie, vă spun eu: eclatant!

Ai întotdeauna ceva de revărsat. O ai acolo, lângă tine, mereu.
Nu este acea burtică predominant de bere, ci burtica intelectuală,
care s-a dospit în urma tăvălugului orelor suplimentare,
meselor haotice, cateringului insidios şi nervilor cultivaţi în mediu competitiv.

Burta este partea principală a corpului,
care şade sub ţâţele bărbăteşti.
Este consecinţa inflamată a sedentarismului agresiv.
Este ciurul şi dârmonul prin care îmi trec privirea când mă scarpin.

Înălţată falnic peste curea, burta poate îndeplini funcţie de măsuţă;
platoaşe de diverse dimensiuni se încadrează impecabil în nesfârşirea ei.

De ce e bine să ai burtă: pentru că medicii nu trebuie
să-ţi mai ia pulsul ca să vadă că trăieşti.
E suficient să vadă burta prinsă în jocul fluxului şi refluxului
şi vor şti că eşti viu;
copiii de toate vârstele îşi pot propti
pe de-a-ntregul ei căpuţurile obosite şi pot aţipi angelic.

De ce e rău să ai burtă: pentru că eşti rejectat de societate,
eşti un paria, ajungi să îţi înşeli nevasta cu un borcan cu Nutella,
nu mai poţi juca în reclame la lenjerie intimă.

Trec brusc la următorul punct pe ordinea de noapte.
De ce buricul este un aspirator de scame?

38 predispoziţii la dialog.:

Aky spunea...

"Burtica intelectuala", musiu?! Multam de rasul matinal ce mi-ai oferit :)..La gagici stiu ca burtica e o mica drama (pentru cele constiente), motiv de abdomene seara cand le pica ochii in pijama.

La dans insa e o pacoste burta unui domn, in loc sa conduca cu marca (impulsul, daca vrei) si tensiunea din mana stanga, in care tine labutza doamnei, el impinge vagoane cu burta..

Personal sunt un mascul feroce suplu si fara burtica, si nu pot intelege pe cei carora nu le pasa ca devin pe saptamana ce trece mai "insarcinati" :D.Apropo, ultimele studii indica faptul ca NU berea e de vina pentru burticile bautorilor ei. Ci sedentarismul.

Verby dear (daca permiti..) faptul ca constientizezi existenta unui tertz intre tine si draga doamna Verbiaj e un pas spre vindecare.. 50 abdomene inainte de culcare ar fi al doilea pas :D

alexedi spunea...

Aceasta personificare a burticii este ceva... si eu mai vorbesc cu ea din cand in cand. De obicei ii adresez mustrari alintatoare, asa.
Cica e de la electrizare (buricul)
Am scris un mini-eseu despre asta odata, intitulat "Burijeg vs. Buritextil", din care citez:
"Am aflat cum se spune in limba engleza (asta inseamna: cum spun britanicii) la ghemotocul de materiale care se poate strange in buric. In buricul oricui. Belly button fluff.
Nu inteleg care este marea problema. Sunt unii oameni care se infioara de scarba numai la ideea de buritextil. Chiar vorbeam acuma cu o astfel de persoana. Adica e mai putin scarbos sa dai un vant intoxicant decat sa descoperi uneori buritextile de diferite culori, conform legilor fizicii si in functie de vestimentatie si pilozitate (de fapt, asta se include la legile fizicii). Azi de exemplu eu am colectat un buritextil rozaliu. Ieri a fost verde. Ce vreau sa spun este ca trebuie facuta o diferentiere intre BURIJEG si BURITEXTIL. Oare cat material reciclabil pentru pulovere catre lumea a treia se poate strange intr-o viata de om?"

verbi, inchin o cafea de dimineata si zambesc asa: :)))))

Aky spunea...

Donsoara de langa mine zice ca ea niciodata nu colectioneaza "buritextile" si ca nu intelege cum se poate colectiona asa ceva, daca faci dush seara de seara.. i-am explicat ca e o chestie intr ebarbati si sa nu se mai bage :)) Zic bine V.?

alexedi spunea...

Spune-i doamnei inca o data: colecteaza, nu colectioneaza.
auzi, sa le COLECTIONEZ. "Sa va arat Clasorul Meu Cu Buritextile! Uite, la asta eram intr-a treia..."
:)))

alexedi spunea...

adica domnisoarei.

Dede spunea...

Cu o burta toti suntem datori.
Memoria mea te retine drept un tip subtirel. Asa ca trebuie sa ne dovedesti ca vorbesti despre o burta reala.

Aky spunea...

I-am zis gagicii mele, s-a uitat urat la mine.. deh, e femeie, trebe iertat :)).
Doamne feri, cum sa fim da bine la gagici, cred..

Aky spunea...

*cum sa fim datori cu o burtica, ca nu da bine la gagici, of.. M-a ametit sedinta asta din care am iesit.

runbaby spunea...

mai, verbiaj, si eu care pandeam reclamele la lenjerie intima doar doar te-oi vedea prin ele :)). sa stii ca si eu mi-am inselat multi iubiti mai cu cate o nutella, mai cu niste floricele si, din cand in cand, chiar cu un barbat :)). glumesc. Paria e societatea care da reject, nu tu :)!

verbiaj. spunea...

poate am sanse-n parlament. sau poate ca burta este prima conditie, unica si esentiala sa-mi cumpar mercedes. sau, daca e sa fiu pozitiv, macar acum am ce sa pun pe carte.

alexedi spunea...

auzi aky? si zici ca numa cu 50 rezolv? ooo, pai infloreste speranta!

Kolonelul spunea...

Propun ca Verbiaj să spună pe blog câte kilograme are şi să promită că scapă de burtă până în luna martie.

Aky spunea...

Musiu Alexedi, fa matale (daca te tine) numa 30 in fiecare seara (plus adio pita si cina dupa 18:00, macar atat), si dupa 2 saptamani dau in scris ca vii cu rezultate. N-ai fi primul care ma ia de consilier :D.

alexedi spunea...

OOOO, DAR EU NU MAI MANANC DUPA ORELE 15!!!!
Bun, de Craciun voi fi cadru, si mai multe nu!
Pardon? Adica cum 'daca ma tine'?!?!?
:))

Groparu spunea...

Plus ca dac-ai burta scapi de pupat mama soacra asa cum vrea necasta! Ca nu ajungi la iea, simplu.

Aky spunea...

Bun, baga si abdomene, de sa se sparie doamna Alexedi in miez de noapte, si va fi bine.

Uite-asa, Daca Te Tine. Pariem ca nu? :) (ca sa imi dai peste nas peste 2 sapt cu silueta ta zvelta).

Verby ma' man, asa-i ca n-ai burtica, ci e doar o metafora? Daca nu e, i azi matale ce intreba Kolonelul.. kg, circumferinta bustului si nr de luni de sarcina ale burticii.

verbiaj. spunea...

gropare, ai testat tu insuti produsul?

aky, e jumatate metafora, jumatate burta. exagerez si eu, ca sa nu fie prea tarziu. baga reteta de slabit, ca sa salvezi un suflet!

Aky spunea...

Musiu, sunt consilier naturisto-dietetician doar pentru fetze alese, ca matale, si numai daca chiar au de gand sa se puna pe treaba. Initial par torturator medieval, dar pe urma ma intrebi unde-mi faci statuie.
Poti incepe cu abdomenele :))

verbiaj. spunea...

eu vreau reteta cap-coada. incep cu cate abdomene. trebuie sa mai si mananc?

mirmen spunea...

@verbiaj
jegosfera aşteaptă cu interes disertaţia despre buric,o a doua părere, ca-ntre experţi :P

verbiaj. spunea...

mirmen, astept sa se mai stranga niste scame :)

shalimar spunea...

imi esti tare drag, tinere :)

OANA DESPA spunea...

@verbiaj: m-am gandit si eu cu intarziere la o varianta si nu mi-a iesit din cap decat una destul de dureroasa, scumpa, dar eficienta si rapida: burto-suctia sau burtosuctia, habar nu am cum e corect. Cica se aplica atunci cand burto-suptia nu mai are niciun efect.

mirmen spunea...

@verbiaj
n-o crede pe oana despa; numa' ce te uiţi la ea şi-ţi dai seama că nu-i şi n-a fost niciodat' competentă în domeniu :P
...rămîi tu drăguţ şi grăsuţ, ui' la jegstăr
provocare:pune o poză:P

pantacruel spunea...

verbiaj,

nu te lua dupa mirmen
nu pune poza!!!
lasa-ne imaginatia sa ne joace in continuare feste :)
noi inca te pastram in memorie drept
seducatorul fara seaman
(de pe vremuri )
cel care facea ravagii prin librarii, tramvaie, restaurante,
unde nici cu gandul nu gandeai (ba chiar si pe terenurile de fotbal!)
nu-ti rezista nici o fainoasa, nici un covrig sau hamburger ori clatita.
pe toate le dovedeai cu atata verva si talent :)
ajungea o uitatura scurta, cu coada ochilui, si niciuna nu-ti mai rezista. singure sau imperecheate, toate erau (mai devreme decat mai tarziu) la discretia ta. aveai ceva din don juan e drept. si poate mai ai!

iar varianta oanei,
'burto-suctia'
nu cred ca trebuie luata prea in serios.
in cazul nostru. al intelectualilor cu lipici la maculatura.
ca doar tu ai spus-o - la o adica ce am mai pune pe carte

verbiaj. spunea...

shalimar, burta mea a absorbit complimentul si s-a umflat de placere

oana, nu vreau sa cad nici in extrema cealalta si sa mi se lipeasca de spate. de frica sa nu patesc asa ceva am mancat un meniu de la kfc in seara asta

mirmen, eu am vazut ca oana mananca stiri pe paine si se mentine in forma. eu zic sa nu mai dea sfaturi decat atunci cand o sa fie la acelasi nivel... (exista o metoda rapida, testata la nivel mondial - in 9 luni te ingrasi 15 kile)

panta, tu esti ca untul pe paine legat de o cana de ceai, adica perfect. tocmai cand am un self-esteem cazut la pamant vii tu si imi faci reclama. ma cunosti de pe vremea in care eram un crai trecut prin inel. intre timp, mi-am pus inelul pe deget si m-am dublat, nevasta gateste bine, munca e de birou, masina are benzina. fac tot ce pot ca sa raman rotofei. sincer sa fiu, cred totusi ca arat mai bine ca oricand.

Aky spunea...

..sau Panta-Pita-Cu-Magiun-Si-Lapte-Rece, nu? Uai ce pohta m-a palit!

Musiu Verbiaj, matale esti acum, adicatelea, un fel de crai nou, numa ca mai rotunjor, adica bine facut.. adica.. fain, just?

La cocoane se zice "grasa si frumoasa".. la boieri se zice cumva.. "bine legat si charmant"?

OANA DESPA spunea...

@ verbiaj, daca gasesti metoda prin care sa ma ingras 15 kile in 9 luni si sa raman asa si dupa, promit solemn sa o incerc. cam 15 mi-ar mai trebui....:))

Maria Coman spunea...

oanei ii trebuie vreo 20 de kilograme, nu 15. pe ea nu poti sa o trimiti la live-uri cu furtuna ca o ia vintul pe sus....asa ca nu o ascultati la topicul asta. se baga in seama doar.

Maria Coman spunea...

revin- oana a zis ca daca ar avea 20 de kg in plus ar fi obeza. si cum astazi sunt concilianta, fie cum zice ea....

OANA DESPA spunea...

pai daca te-ai decretat zana buna de azi.... si sa stii ca aia cu burtosuctia am vazut-o la TV la Discovery, nu am testat-o pe pielea mea, deci e din sursa sigura.

Maria Coman spunea...

pentru ca sunt zina buna am si revenit. sper sa nu ma tina mult

verbiaj. spunea...

aky, arat bine, ce nu ti-e clar?

oana, folosesti metoda stiuta, pe deasupra e si placuta, dar nu stiu daca o sa si ramai asa, cu 15 pe plus. dar poti sa incerci, nu strica. pregatim botoseii cadou?

maria, esti zana buna cu o bagheta in forma de alvita? da-o s-o mananc!

Aky spunea...

Verbiaj, sunt absolut convins ca arati beton. Cu o doamna alaturi precum cea cu care te lauzi, nici n-ai cum altfel. In plus, la concertul metalifer din seara asta am vazut niste ditamai burtile, purtate fara pic de gratie cu niste plete deprimate, incat oricum ar arata verbiajnica burta, reala sau metaforica, it cannot be worse.

alexedi spunea...

tin sa va anunt ca mi-am luat la revedere de la 6 kilograme. 'ai va pup!
:)

verbiaj. spunea...

alex, sa nu arunci bomba si sa pleci. nu e fair play. ingrasa-mi blogul cu detalii.

OANA DESPA spunea...

pregateste verbiaj, ca niciodata nu-i pentru cin' se pregateste, ci pentru cin' se nimereste. :)

Maria Coman spunea...

bagheta cu alvita sper.....

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template