Nicio stradă fără peşte.


Foto © Verbiaj.

Am văzut sintagma "te zbaţi ca peştele pe uscat" cu ochii mei,
în plină stradă, în plină zi, în plină dramă.

Peştele ieşise să facă trotuarul, dar singura sa clientă a fost moartea.
La dracu', încălzirea globală însăşi.

O fantomă cu solzi şi vag miros de conservă s-a ridicat în Lacul de Sus.
S-a dus să înoate în amonte.

Şase perechi de subsuori râncede au trecut pe lângă cel adormit.
"Ia-l bă acasă să faci icre!" - ultimele cuvinte lumeşti citite pe
buză de om de retină de peşte.

Un picior de Hagi ratat a mutat cadavrul mai încolo.

Cetăţeni amuzaţi. Aforisme de largă respiraţie.
Siajul opulent al dinţilor stricaţi a lăsat în urmă miasme eterogene.

Patrick Süskind, nu-mi mai aduc aminte dacă imaginea asta am văzut-o
în "Parfumul" tău sau s-a petrecut aievea.

7 predispoziţii la dialog.:

aprilia spunea...

trecut, privit, zîmbit, imaginat un om cu aparatul foto devenit o prelungire a sa, mereu pe fază în a imortaliza clipe. tu eşti acela?

Verbiaj spunea...

Aparatul foto e o prelungire a telefonului meu mobil care este o prelungire a mea. În plus, eu sunt o prelungire a mamei mele şi a tatălui meu, care la rândul lor...

aprilia spunea...

:))))

logic!!! drept "pedeapsa" ca m-ai redus la tacere te provoc la un delirium de leapsa. sic!

Verbiaj spunea...

Grea misiune. O să mă achit de ea cu bunăvoinţă şi respect.

eL Lunes spunea...

"Dincotro venim si incotro ne ducem?" pare a intreba pestele cu o ultima bataie muta din buze...

Si dupa modelul "butterfly effect",a aparut "the fish effect", batand din buze ca fluturele din aripi, pestele filosof post-mortem a provocat un accident hat, in celalalt capat al planetei, unde un japonez a renuntat brusc la sushi-ul din farfurie, cerand o portie de ciorba de burta romaneasca, cu mujdei, smantana si ardei iute...

Verbiaj spunea...

aşadar, moartea lui filosofică nu rămâne fără ecou. slavă lui. ultima lui suflare şi zbatere din buze a convertit la religia mâncării tradiţionale româneşti un biet japonez. suntem mândri.

eL Lunes spunea...

Macar a apucat sa-si fumeze ultima tigara... Vad acolo, langa el, mucul de tigareta light, cu charcoal, semn ca, macar timid, parea sa tina la sanatate si la stratul de ozon... Din care cauza mie mi-e destul de clar ca sinuciderea e exclusa...

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template