Comentarii deschise.



UPDATE:
Genial Djerzinski. Textul lui are exact forţa de penetrare a
acestei fotografii.

14 predispoziţii la dialog.:

OANA DESPA spunea...

eu sunt cam chioara cred. nu vad nimic. un ptrat in dreapta ecranului si niste purici. imi poate traduce cineva? si nici nu stiu limbi straine. asa ca va rog....

Verbiaj spunea...

Ai telecomanda stricată?

eL Lunes spunea...

Hahahhahahha, tare Verbiaje... Pai, nu e asa? :)

Verbiaj spunea...

Eu nu ştiu nimic. Să ne spună Oana Despa.

OANA DESPA spunea...

nu am telecomanda de pereti, ci doar de televizoare, parca scrie pe langa, nu?

Verbiaj spunea...

Când vezi ştirile îţi vine să dai cu telecomanda de pereţi.

OANA DESPA spunea...

eu nu ma uit la stiri...

Verbiaj spunea...

De ce?

OANA DESPA spunea...

pentru ca nu am rabdare. le vad altfel decat toata lumea.

djerzinski spunea...

multam, coane! am avut un soc cand am vazut poza...:) se pare ca printr-un proces pe care mi-e greu sa-l explic eram pe-aceeasi minte :) totusi, cred ca stiu cauzele!

Verbiaj spunea...

Prietene, textul tău este absolut lucid, plastic, înverşunat, ironic, toate astea şi ceva pe deasupra. Chiar şi virgulele au o virilitate de neoprit.

Alk1970 spunea...

O clipa de luciditate...

Verbiaj spunea...

Alk, faci cinste cu o clipă de luciditate?

Alk1970 spunea...

@verbiaj sigur, te invit sa inchizi televizorul inainte de a incepe stirile ;)

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template