Scurtă consideraţie.

Gabriel, bunul meu prieten pe care îl văd cam rar şi nu e bine,
m-a sunat când a murit Paler. Avea nevoie să vorbească. Am fost la îndemâna
sufletului său tulburat. Când vine vorba de asemenea evenimente nefaste,
în Gabi se accentuează trăsături morale de om neadaptat timpurilor moderne.
Gabi nu e rece şi insensibil la aşa ceva, cum suntem noi toţi. Se consumă,
arde pe dinăuntru şi răbufneşte dându-mi mie telefon...

Am vorbit vreo 15 minute despre
bulversarea valorilor şi despre incapacitatea noastră, a celor tineri,
de a umple aceste găuri negre pe care le lasă în cultură, societate şi celelate
cuvinte mari, moartea acestor oameni.

Şi ce mi-a spus Gabi, m-a încântat.
"Nu ne putem pune pe acelaşi taler cu Paler".
Da...

1 predispoziţii la dialog.:

Prof. Calitoiu Ion spunea...

Frumos...

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template