marți, mai 01, 2007

Moartea amuzamentului.


Nu intru în vizorul campaniei “Cancan”.

De când mă ştiu, am statut de
prizonier în zona ziarelor de calitate – Adevărul, Cotidianul, EvZ.
Nu contest nici nevoia devoratorului de mondenităţi umflate cu pixul.
Acest public există. Dar, în anumite momente, pun la îndoială
fantezia publicitarilor şi curajul lor nejustificat.

Există un spot care foloseşte moartea unui simbol
ca punct de plecare pentru amuzament.

Printul cu Dodi, pasajul şi Lady Diana inclusă subliminal în text
reprezintă combinaţia între grotescul perfect şi chixul imuabil.

Dispariţia violentă a prinţesei Diana a fost o lovitură sub centură
pe care moartea a dat-o umanităţii.

Mi se pare prea mult ca un ziar care intră
cu picioarele în intimitatea vedetelor să-şi facă publicitate
în oglinda acestei morţi celebre.

Nu e nimic de râs.

3 comentarii:

Alexandru Zaharia spunea...

Comentarii (adica alea pe care tu nu le mai faci de multisor la mine pe blog - sa-ti fie rusine!)

1.mi-a placut aia cu "prizonierul ziarelor de calitate"
2.si pe mine m-a lovit acelasi grotesc al unui fapt tragic transformat intr-unul publicitar, asa, tam-nesam
3.da, nu e nimic de ras...dar nici nu trebuia sa fie, nu?

Anonim spunea...

Asa o fi fost discutia. Cancan prezinta realitatea asa cum este sau a fost aceasta. Cum, nu ati auzit de Cancan? A murit o printesa insarcinata? Pe cine intereseaza asta? Domnilor, aici e vorba de lucruri mai importante, s-a lansat Cancan, va rog din suflet, putin respect pentru o lansare ca aceasta! Asadar, sa vomitam impreuna pe campania lor. Unu, doi, trei... si! Bleah, bleah, mi-e greata, ma, Cancanistilor! G R E A T A
Calitoiu Ion

verbiaj. spunea...

Da, domnii mei. Jongleria cu amintirea prinţesei însărcinate e grotescă. E nasol că înghiţim fără să vrem reclamele astea, pentru că ne sar în ochi la orice colţ de stradă. Asta e violenţă stradală. Îi batem şi noi pe bloguri, cât putem...