Mânca-ţi-aş!





Kolonelul-bucătar mi-a tras o leapşa de mi-au ghiorţăit maţele.
Cică să ne facem poftă unii altora.

Şi cum sunt convins că nimănui nu i-ar face plăcere să-i descriu
"suculenţii" covrigei Mini Brezel care mi s-au rătăcit azi printre intestine,
voi arunca în pofticioşi cu întreg arsenalul de păcate culinare.

Să începem cu o mâncare uşoară, de vară, formată din resturi de la
animale neidentificate. Ei sunt apocalipticii mici, trecuţi prin focul iadului,
dar care aduc raiul printre dinţi.

Felul doi: crap care tace ca un peşte şi mămăligă care îţi
abureşte ochelarii şi nu mai vezi ce mănânci.

La desert: o pizza vulgară, pe care o fac poştă toţi şi
exclamă misogin: "Mamă, ce bună e!"

Kolonele, cum sigur ştiu că o să câştig (pentru că pe alte bloguri
amatorii au început cu salate şi alte ecologisme răsuflate),
te ameninţ că dacă nu-mi trimiţi mâncarea (!!!!!!!!!) nu-ţi fac nimic.

4 predispoziţii la dialog.:

OANA DESPA spunea...

Mie mi se face greatza de atata mancare virtuala! Cand schimbati meniul, poate ma bag si eu!

Verbiaj spunea...

Păi e normal, la 12 noaptea. Stai să
ţi se facă foame mai spre ziuă, să vezi atunci ce o să-mi cauţi blogul :) O să mănânci două pungi întregi de grisine uitându-te la micii mei făcuţi din pixeli.

Kolonelul spunea...

Concursul merge mai departe. In urma dorintei exprimate de mai multi blogheri, anume de-a prelungi olimpiada, propun sa mai asteptam cateva zile pana la deliberare. In asa fel, iadul nehotararii se va incinge si mai tare. Succes!

v spunea...

cu crapu' si mamaliguta m-ai lovit unde ma doare...

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template