Depravare culinară.





Big Mac-ul american are un frate handicapat în România.

Bodega Mc Donalds Vergului.
Am deschis cutia cu ochii la imaginea iluzorică de pe perete.

Big Mac-ul s-a lăsat descoperit exact aşa cum arată în a doua
fotografie. Nu l-am atins, înainte să-l imortalizez. Am martori.
În consecinţă, nu a putut fi mâncat altfel decât ca în a treia fotografie.

Ştiam că sintagma "frumuseţea e trecătoare" este
adevărată. Formula se poate aplica şi în cazul urâţeniei,
cu toate că hidoşenia trece doar când mori.

Eu am decis s-o imortalizez,
pentru ca ea să nu fie nicicând uitată; un adevărat
atac terorist în imagini,
împotriva unui simbol al civilizaţiei culinare.

Agenţia internaţională de e-uri şi zgârciuri mă va ucide,
dacă n-a făcut-o deja până acum. Nici nu vreau să-mi
imaginez ce-au pus în hamburgerul ăla.

9 predispoziţii la dialog.:

Alexandru Zaharia spunea...

De cand McDonald's reprezinta "civilizatie culinara"? Problematica de tip fata morgana pe care hamburgerii americani o pun atunci cand "deshidem cutia noastra" e veche. Pe mine, unul, nu ma mai mira...

Verbiaj spunea...

Când a venit Mc Donalds prin 94 la Bucureşti, la Unirii şi când am văzut cât era de curat, mi-am dorit să mor acolo, înecat cu un hamburger, de fericire. Servirea, aerul condiţionat, uniformele angajaţilor îmi păreau rupte dintr-un film. America venise mai aproape. Acum nu ne mai miră, dar atunci, şocul a fost imens.

v spunea...

ei, pai, mare lucru nici nu e in burgerul ala: niste plastic, niste nitrati, niste vopsele si putina sare. enjoy. :)))

v spunea...

phii, acu' vazui: "fan vidal"?? dom'le, ma apasa aerul pe cap, zau daca nu!
lasa, ca-ntr-o buna zi om ajunge sa ne contrazicem urit pe vreun subiect si-o sa ma scoti de la inima, stiu io! :p

Verbiaj spunea...

v, vorba ta... nişte lipici, plastilină şi tnt... chiar nu ştiu de ce m-am speriat aşa. şi, apropo, sunt fan vidal, numai un suflet nobil poate face nişte negrese ca alea şi tortul ăla mă face să te preamăresc de-a pururi.

v spunea...

aoleu, am roshit de sus pina jos...
:D

Mihaela Berneaga spunea...

http://www.thewvsr.com/adsvsreality.htm

Si mai multe "dovezi" :)

Verbiaj spunea...

Ohoho, o adevarată depravare a formelor la linkul ăsta. Deci au păţit-o şi alţii, am intrat în clubul mondial al păcăliţilor înfometaţi.

dana spunea...

intra pe pundo3000.com la sectiunea ads vs. reality. o sa vezi ca nu doar hamburgerul din poza nu se potriveste cu cel de pe masa ci cam toate produsele. trist

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template