Cadou cu păr.



Pe cinci mai e sărbătoarea comercială "Ziua bărbatului",
un festin al berii care mă lasă rece. În semn de protest,
voi lăsa berea caldă şi nebăută, o voi pedepsi lăsând-o
să se bronzeze la soare.

Aprilia
ne face cadou, simbolic, nouă, bărbaţilor, un aparat
interesant, care poate reda libertatea respiraţiei noastre,
după ani de sclavie a nărilor sub dominaţia unor pilozităţi
generoase.

Îi fac şi eu cadou această poză. Ca să se îndrăgostească
din nou de regnul masculin.

3 predispoziţii la dialog.:

aprilia spunea...

hahaha, m-am amuzat copios, aşa-mi trebuie dacă am idei geniale, apreciez totuşi iniţiativa şi curajul specific de specific masculin, îmi amintesc că frumuseţea cere sacrificii şi cu siguranţă e o cestiune aplicabilă şi bărbaţilor, mă tentează şi ideea de a testa totuşi aparatul, deh, am o fire de explorator, şi...cu toate că sînt încă deosebit de somnoroasă şi-mi cam tremură mîna mă încumet, cît timp materialul experimental n-o ia la sănătoasa. pardon, scuzaţi, deci azi se operează. La mulţi ani!!!

poesica spunea...

super poza, vad ca ai folosit aparatul :)) la multzani! :)

Verbiaj spunea...

Rele sunteţi voi femeile. Auzi, cadou pentru nas şi urechi. Noi vă dăm parfumuri ca să vă bucurăm simţu olfactiv, vă dăm cercei ca să vă strălucească urechile şi voi ne daţi echipamente de tortură.

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template