Aperitiv, ciorbiţă, o felioară de pizza, paste cu carne şi ecler.



Salma Hayek.

Blogul meu suferă un lifting monden spontan.

Pentru că subiectul merită.
Pentru că subiectul s-a îngrăşat.
Pentru că mâncăcioasa asta ne interzice
dreptul nostru constituţional de a mai avea
fantezii.

Felicitări, eşti gravidă, dar nici chiar aşa!

Linkul doveditor, aici.

8 predispoziţii la dialog.:

OANA DESPA spunea...

hau sa dam circumstante atenuante si sa asteptam sa vedem cum o sa fie dupa maternitate. cred ca e mai corect asa.

Verbiaj spunea...

Parcă te şi văd peste şase luni că îmi trimiţi o poză cu ea la 45 de kile şi îmi baţi obrazul. :)

Misty spunea...

Nup, nu cred ca e ea :)
Nu te ingrasi pe genunchi asa cand esti insarcinata, cel putin nu de la silueta aia!
Eu zic ca e photoshopuita... dar mai asteptam si altele :P
}{

djerzinsky spunea...

huh? is this for real?

Verbiaj spunea...

Misty şi djerzinski, iată linkul doveditor:
http://www.people.com/people/salma_hayek/photos

Thelma spunea...

schimbarea e radicala
huh, prea radicala
buna, verbiaj

OANA DESPA spunea...

eu zic sa asteptam. am prietene care au "luat" si 35 de kg in mpul sarcinii. really.

Verbiaj spunea...

Bună, Thelma. Lasă, că le iubim şi pe fetele care arată aşa, la fel de mult.
Oana, ce-ţi place să aperi regnul feminin :))

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template