Putoare pe şine.



Putea să fie terorist.

Discreţia lui dubioasă, somnolenţa sa jucată,
căciula lui, camuflajul perfect. În tramvaiul 5,
puteai composta un bilet spre moarte.

Nenea avea faţă de atentator.

Până la urmă, omul a aţipit de-a binelea,
scăldat în căldura fesului nespălat, care
duhnea deloc timid. Adevărata bombă
ecologică se afla în cap. Hoitul cu circumvoluţiuni
stârnea ecouri olfactive pe o rază majoră.

Mi-am protejat nasul coborând la prima.

2 predispoziţii la dialog.:

Dragos Farmazon spunea...

As vrea sa adaug doar atat: linia 5 nu este singura plină de parfum. RATB-ul e tot. Si cand la asta se adauga frâne "geniale"... pfff... totul e tare ok.

Dragos Farmazon spunea...

puteai sa raspunzi aici :) daca am comentat, inseamna ca mi-a placut si ca mai vin. de fapt, mai mult ca sigur ai sa apari si pe la blogroll... doar ca momentan am o problama cu conexiunea si merge ca dracu
si... da, la ei ma refer... :|

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template