Pe aici nu se trece



Scuzaţi-l că stă cu spatele.

2 predispoziţii la dialog.:

Farmazon spunea...

da, maestre... plina lumea de nebuni. ieri eram intr-un troleu full, abia stateam om langa om; o matahala de 70 de ani, 2 metri si 100 de kile, venit direct din secotr agricol, cu tot cu miros aferent, insista ca poate sa se strecoare printre mine si o doamna; ca sa fie langa usa cand ajungem in statie. Intre mine si doamna abia era loc sa stea un caite. Prima data i-am zambit frumos si i-am spus ca asta e imposibil dupa toate legile fizicii. El insista. Apoi... nu stiu cum draq i-am zambit, si eu, si doamna... cand am vazut ca tot da sa treaca (pe unde naiba, nu stiu) dar a stat cuminte si si-a amintit, probabil, ca nu suntem oi ca sa ne facem gramada la claxonul lui.

Verbiaj spunea...

La oi nu s-a auzit de legile fizicii :). Incredibil cum un simplu zâmbet poate avea rezultate atât de devastatoare la o primată. Terapie de şoc. Până la urmă cred că a refuzat să coboare de tot, din simpatie pentru voi, nu. Ce om de omenie!

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template