Cauciucuri pentru oameni mari.



Pe blogul lui Necromanc, pe care l-aş
muta cu totul la mine, atât de mişto e,
am găsit această reclamă virilă, această
idee tare, această vârtoasă inspiraţie.

Promo la noul Durex XXL.

Nu voi ezita să cumpăr şi eu o mostră,
măcar aşa, de pamplezir, când o
ajunge şi pe rafturile autohtone.

Voi aştepta Sărbătorile de Iarnă.
Coadă "huge" la CORA. Martori - oameni fluturând
lăudăros teancuri-teancuri de bonuri de masă prin
preajma nasului meu. Dar invidia îi va roade şi pe ei.

Cu portavocea în gât, voi cere şi eu un bax, de pe raftul
de sus. O voi ruga pe domnişoara casieră să se întindă,
pentru a mi-l oferi.

"Durex XXL, vă rog! Daţi-mi două kilograme, şi de căpşuni,
şi de banană şi de prună. Da, plătesc cu bonuri de masă".

1 predispoziţii la dialog.:

necromanc spunea...

Mersi.

Apropo .. ai putea sa verifici si noul meu proiect.S-ar putea sa iti placa.

www.freshome.com

Success !

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template