Un "Da!" de 200 euro.



Ochiul dracului clipeşte mai nou,
şi în sondajele
matrimoniale.

După cum bine nu ştiţi,
magnanimul nostru stat dă o primă
de 200 euro cuplurilor tinere
care îşi iau inima în dinţi
şi zic şi ei un "Da!", mic, acolo.
Adică la starea civilă.
În faţa gradatului, adică a ofiţerului.
Şi a martorilor. Şi a pişcoturilor.
Şi a fotografului oficial, care îţi
ia 40 RON pe o poză tremurată.

Cică prima asta a dublat
numărul căsătoriilor,
în comparaţie cu anul trecut,
zice Institutul Naţional de Statistică.

Păi numai benzina sau biletul de autobuz
sau nervii sau drumurile de la un ghişeu la
altul sau cerneala consumată din stilou
te costă mai mult de 200 de euro. Ajungi să
mai dai şi din buzunar ca să iei banii ăştia.

Iubirea de 200 de euro
e mai frumoasă gratis.

2 predispoziţii la dialog.:

Prof. Calitoiu spunea...

Eu m-am casatorit din dragoste, casa mi-a dat partidul, caruia ii multumesc si acum. Copiii mei s-au nascut din dragostea mea cu Eulampia, sotia mea. Nu m-as fi casatorit niciodata pe bani. Sunteti o generatie de oameni pierduti, de tineri stricati si ahtiati dupa ochiul dracului, banul. El, banul, pentru care pledai dumneata ta aici facand reclama unei astfel de idei gaunoase pentru tineret. Puneti mana si lucrati, nu va mai casatoriti din interes financiar.
Prof. Calitoiu Ion

Verbiaj spunea...

Dle Caliţoiu, cei 5 copii pe care i-aţi făcut pe vremea lui Ceauşescu nu cred că au fost făcuţi din dragoste. Aţi avut nişte scăpări. Ştiu că nu erau prezervative pe vremea dvs., adoptaţi tehnica dă şi fugi, adică bagă şi retrage-te cât mai ai timp...

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template