Hagi, omul de cultură




Kolonelul a scris cel mai interesant
post citit de mine până la ora asta.
Un discurs la care nu poţi să
nu meditezi. Mai mult nu prea mai ai
ce să faci. Răspunsul meu e la fel de frustrat.

- "Ce înseamnă valoare? Definiţi noţiunea!"
Linişte. În sala de curs, niciun curajos.
- "Hmmm!", a spus profesorul.
- "Atunci, hai să vă fac misiunea mai uşoară".
(Eram la un curs de cultură şi civilizaţie).
- Spuneţi-mi numele unei valori din România.

Tăcere. Probabil că toţi treceau
în revistă valorile cunoscute.
Un singur glas s-a auzit,
deasupra acelor tăceri jenate.
Am auzit limpede literele.
Ecoul lor îmi bântuie şi astăzi amintirile.
Glasul tupeului sincer a spus "HAGI".
El nu glumea.

- "Hagi?" a întrebat profesorul.
- "Da!", i-a răspuns momârlanul.
"Şi-mi mai place Şerban Huidu"...

0 predispoziţii la dialog.:

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template