Gheorghe Dinică joacă lângă airbaguri



Maestrul Gheorghe Dinică este actorul meu preferat.
El apare astă-seară într-un serial slinos.
Zeul din "Crucea de piatră" sau
"Patul conjugal" îşi va juca va juca propriul
rol, pe Pro TV.
El, serialul, are un titlu care scuipă
DEX-ul drept în ochi - "La servici".

Întrebat de producători dacă
acceptă să fie guest star al
umorului impotent şi sifilitic,
maestrul ar fi zis:
"Hmm, cine mai joacă în
această capodoperă?"
Şi i s-ar fi răspuns:
"Sânii Nicoletei Luciu. Amândoi."
"Da, accept să le dau replică!"

Aşa că maestrul va ajunge să fie
luat de gât de Nicoletta,
se va lăsa ameţit de clipoceli
de gene alintate şi va încasa
onorariul ce i se cuvine.

Da, sunt invidios, că nu pot
flirta cu Nicoletta. Am vrut să-mi
montez airbaguri la Dacia 1.300.
Mecanicii mi-au spus
s-o aştept pe Luciu să iasă din garanţie
şi să nu mai fie dorită de nimeni.
Apoi s-o pun
de-a curmezişul pe bord.

Atunci, îmi voi dori
să mă
lovească TIR-ul.

0 predispoziţii la dialog.:

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template