Deci nu.



Vă aşteptaţi să vă dau bani. Ştiu.
Fiecăruia, după IP. Profitorilor!
Amicilor de conjunctură!
Deci, nu! Păstrez totul doar pentru mine.
Tot câştigul. Cele şase numere pe care le-am
mâzgălit pe hârtie, după ce stinsesem
chibrituri în agheasmă, jucasem poker
pe secrete cu şapte vrăjitoare şi doi
pitici groteşti nu mi-au adus gloria
pecuniară. Adio Logan tunat,
garsonieră cu bideu aurit şi
vacanţă în cel mai scump hotel din Caracal.
Adio! Dar rămân cu tine.

10 predispoziţii la dialog.:

Darius spunea...

Porcovane,-mi tre' cartea, da' răspunde-mi la mine pe blog, să urmăresc discuţia.

Darius spunea...

Cartea, dom'le, aia scrisă de JFT, din stânga.

Verbiaj spunea...

Îţi tre'ie cartea, aha. N-o găseşti la tine-n Cluj? Sau poţi s-o comanzi de la Polirom. Oricare dintre variante te va face fericit. Bag mâna-n foc că n-o s-o laşi din mână şi o să uiţi şi de blog.

Darius spunea...

Nu m-ai înţeles. Mi-o dai tu, iar eu ţi-o dau înapoi când găt.

Verbiaj spunea...

N-o am. Am luat-o şi eu cu împrumut, acu vreo 4 ani.

Darius spunea...

Glumeşti, pesemne. Nu că o cumpăr, o împrumuţi tu (din ou), iar când vor alege copiii mei ipotetici s-o citească, mi-o mai dai o dată. Deci cacă cultura!

Verbiaj spunea...

Si mai culcă-te şi tu că mă dor ochii.

Darius spunea...

Şi cine pune juma'-juma'? Tu cu văru-to, bănuiesc.

Verbiaj spunea...

Copiii mei cu copiii tăi, când s-or face mari.

Verbiaj spunea...

Şi o să iasă pă salariu.

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template