Coafor cu gaze.



Epuizasem toate subiectele din Unica, Avantaje,
Cosmopolitan, despre: creşterea libidoului partenerului,
cum să te faci frumoasă căzând cu faţa-n bisturiu,
cum să slăbeşti cu cinci mese pe zi; amor cu cătuşe,
nu e rău să fii sado-maso şi alte lucruri abordate
cu blândeţe.

Mă plictisisem.

Şi acum, aşteptam
minunea. Acel miracol care să dea şuturi
în cur plictiselii.

Şi el a venit, subit, neanunţat, imprevizibil,
luând forma unei replici bizare:
“Mi-am dat seama că mai am un rest
de la gaze care nu mi-a plăcut”.
Doamna a zis şi a plătit la casă.
Se vopsise. Probabil că expunerea
îndelungată la aburi şi mirosul acru
al vopselei i-au scos din gură
ciudatul jongleu verbal.

Am râs tare şi necontrolat.
Dânsa mi-a aruncat o uitătură lejeră,
deloc jenată. Ca şi cum flatulenţa
într-un loc public n-ar fi deranjantă.

Vorbele ei au avut un iz pe care
nările mele nu-l vor uita niciodată.
Deci şi fetele au gaze. Nu credeam!

2 predispoziţii la dialog.:

Kolonelul spunea...

:) Geniala faza !

Verbiaj spunea...

1000% real. Un fapt banal de viaţă. Ea e plină de astfel de momente simple, care par să nu aibă nimic antologic. Şi totuşi, există o fărâmă de anarhie în logica fiecăruia.

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template