Ale cui sunt picioarele? Concurs de cultură generală.



Cel care va ghici cui îi aparţine pedichiura
asta de salon de fiţe va primi un premiu
substanţial, un premiu surpriză.
Adică fotografia întreagă.
Cine îmi poate spune şi cât e ceasul...
va căpăta un premiu... surpriză.

Pont: e prietena lu' ăla.

13 predispoziţii la dialog.:

Anonim spunea...

Andreea Marin?
Hai ma ca ea e. Inconfundabile picioarele astea. Sigur e Andreea Marin. Hai da premiul!
18.26

Verbiaj spunea...

Ai vrea tu să fii Ştefan Bănică jr, doar în maieu, reparând chiuveta acasă la moldoveancă, da nu e ea. Ceasu nu-mi dau nici eu seama cât e, dar mai încearcă...

Anonim spunea...

A....Mihaela Radulescu. na, ca am ghicit. Acum ce mai zici?

Verbiaj spunea...

Nu e nici moldoveanca 2. Deci, cine a mai rămas, dintre Irina Loghin, Marga Barbu şi Benone Sinulescu epilat?

Calitoiu Ion spunea...

Andreea Raicu

Darius spunea...

Andreea Raicu şi cacă cartea de mi-o datorezi.

Darius spunea...

Futu-i, JUR că am scris şi nu apărea ăsta de deasupra. NU SE PUNE!

Anonim spunea...

nu-i baga in seama p'astia.
io iti spun ca e andreea raicu, stiam inaintea lor. mie da-mi premiul, mie, mie, mie

Profesor Calitoiu Ion spunea...

Domnule Darius va rog sa nu ma jigniti. Nu tolerez astfel de abordari. Sunt profesor universitar, am 63 de ani si predau economie. La vituperari voi raspunde cu vituperari, daca situatia va impune acest tip de reactie. Am o minte foarte proaspata. Da, va amenint. Pe dumneavoastra si pe autorul blogului acesta infam, daca nu mi se va acorda premiul promis!

petisa spunea...

d-le calitoiule sau cum te-o chema, iti dau un premiu de nu il poti duce. tu ai nas de de Andreea Raicu?

Darius spunea...

Mă cac pe tăte ameninţările. Verbiaj, cacă premiul şi cartea ce mi-o datorezi de ieri.

Dom' profesor, vă salut respectuos, ieşind cu spatele (de siguranţă).

Verbiaj spunea...

Darius, nu am cartea, frate. Ştiu că mă poate costa libertatea, că trimiţi recuperatorii şi o armată de lesbiene să mă stoarcă de viu până ies din constipaţie şi îţi fac un tort de pagini de toată frumuseţea. Ştiu. D-aia nici nu ţi-o dau. Vreau să văd de ce eşti în stare.

Profesor Calitoiu Ion spunea...

Va bateti joc de un om de valoare. Sa va fie rusine. Astept premiul. V-am comunicat adresa mea prin e-mail.
Sunt cetatean al Europii si cer sa fiu tratat cu respect

Copyright © 2008 - verbiaj. - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template